29.06.2016

jagodowo

i kulinarnie... dawno nic nie było u mnie nic w tym temacie i wczoraj podziwiając Wasze jagodowe prace pomyślałam że może i sama coś wymodzę:) Bez szaleństw będzie ale było smakowicie !!!

Uwielbiam jagody w przeróżnych postaciach i z cukrem ze śmietaną i w cieście drożdżowym z zimnym mlekiem- MNIAM, i w tarcie z galaretką.....a no i w pierogach !!! Ale się rozmarzyłam :)

Ja z braku czasu ale w związku że jagody skądś się u nas pojawiły postanowiłam sobie je przyrządzić i schrupać. Najpierw wymyśliłm że zrobię sos bananowy na mleku i poleję nim jagody żeby nie były za kwaśne ale żeby nie używać cukru, jednak wyszła taka "zupa" z tego, mój błąd, za dużo mleka użyłam. Chciałam mieć jagody w całości bo lubię je przegryzać stąd pierwotny pomysł. Cóż wyszło smacznie ale wodniście hehe ;)




Więc następnym krokiem było przelanie wszystkiego z powrotem do blendera...dodałam jednego banana i zmiksowałam jak należy żeby mieć koktajl. 


Do tego rurka i listki mięty cytrynowej do ozdoby :)


Było niezwykle smacznie. Były wyczuwalne jagody a także banan dodawał im takiej delikatnej słodkości. A to wszystko dzięki Wam Dziewczyny i Danusi , która wymyśliła nam ten owoc na zabawę w czerwcu. Cieszę się że się zmobilizowałam :)

http://danutka38.blogspot.com/2016/06/cykliczne-kolorki-czerwiec-2016.html

Dzisiaj pewnie też coś zrobię z jagodami ale tym już raczej nie będę się chwalić, za oknem mokro więc cóż życzę Wam jagodowego pysznego dzionka !!! :)

12 komentarzy:

  1. Co dziś w menu?
    Zupa bananowa z jagodowymi kluseczkami
    a na deser koktajl babanowo - jagodowy:)
    Fajnie, że nawet jeśli coś Ci nie wyjdzie po Twojej myśli nie poddajesz się i potrafisz swoje niepowodzenie zamienić na sukces. Nawet takie małe kulinarne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... dobre z tymi kluseczkami :)
      i dzięki za miły wpis :)
      ściskam !

      Usuń
  2. Agatko, zupa jagodowa to też niezła opcja:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jeszcze nie jadłam, wiśniową owszem to czemu by nie inną owocową :) hehe :)
      również Gosiu pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. No grunt żeby chłopaki pochłonęli 😍 tuluski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam chłopaki, Mamuśka chętnie zje w każdej postaci, hehe :P:P:P

      Usuń
  4. Agatko ja też lubię jagody w całości,choć i koktailem nie pogardzę .Też już robiłam kilka razy bo u mnie wszyscy go lubią .
    Dziękuję za udział w części carvingowej .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż tyle Danusiu mi się udało :)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Agatko! Zupa całkiem dobrze wyglądała więc i zapewne by dobrze smakowała,ale koktail też jest smaczny - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i jedno i drugie do schrupania ale koktajl zdecydowanie lepsiejszy :) ściskam !!!

      Usuń
  6. też lubię jagódki w każdej formie, ale oprócz zupy :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... zupa to taki kulinarny eksperyment :)
      pozdrawiam również ;)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!