30.04.2020

zrobione z mamą- kwiecień i książki

w KTM kolejny wspólny miesiąc zabawy, pod hasłem MOLE KSIĄŻKOWE :)


U nas dużo się dzieje, oj dużo, niekoniecznie w tym temacie ale.... :)
jadalne stwory Jaśka:


chłopcy uczyli się szyć na maszynie


z Zosią robiłyśmy kanapki z księżniczką ;)


rysunek Karola na niedzielę palmową


wspólne zabawy dziewczyn


i wspólne granie


układanie


zajęcia z wychowania fizycznego :)


malowanki



rekolekcje internetowe



autoportrety :)



gotowanie i pichcenie




tu wyklejanki i kolorowanki od dziadków z Tarnowa, dziękujemy, chłopcy mieli świetną zabawę


Karol malował świetne dinozaury :




graliśmy w państwa miasta i inne gry na papierze



Korzystaliśmy też z takich książeczek :) 


a tu kadry z naszej wiosny



a no i malowałam z Jasiem Ule dla mojego brata :)


Dzieci zbudowały sobie auta "złomki"


I przeczytaliśmy sporo książek....dokładnie nie wiem ile, bo tak ciężko wszystko fotografować...



A do zabawy Ewy wykonałam zakładkę do książki dzieci...


Ewo może nie do końca temat taki o którym myślałaś ale myślę, że może być jako pokarm naszej duszy :) a Marcelino to bardzo ciekawa lektura POLECAM !!!


jeśli chodzi o zabawę Lidki


u mnie w kwietniu kiszka na całej linii, przede wszystkim z powodu zamkniętej biblioteki ale jedną książkę przeczytałam, co prawda nie pasuje do literek kwietnia PAW ale jest :)  Czytam książek dziecięcych więcej więc przynajmniej ćwiczę oczy i pamięć. Ale przyznaję, że podczas wiosennych i letnich miesięcy dużo jesteśmy na podwórku, w ogrodzie, sadzie... nie ma jak czytać, bo tam trzeba mieć oczy otwarte i lukać na dzieciarnię ;)


Jak widać na nudę nie narzekam, radość i uśmiech mi towarzyszą i tego Wam także życzę
 serdecznie pozdrawiając !!! Dobranoc :)

28 komentarzy:

  1. Ja bym w połowie takiego intensywnego dnia, padła jak mucha. Podziwiam Was ogromnie. Buziaki dla całej Waszej wesołej gromadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie mogę wyjść z podziwu jak Ty to wszystko ogarniasz i do tego jeszcze wszystkie Twoje robótki. Agatko Ty chyba nie sypiasz !! Dzieciarnie niesamowita.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu :) tak dzieci daja mi mnóstwo radosci moze to dzieki nim udaje mi sie tyle rzeczy zrobic ...;)

      Usuń
  3. O matulu, Agatko, u Was to się dzieje. Czy my aby na pewno mieszkamy na tej samej planecie? Bo wychodzi że Twój jeden dzień, to nasz cały tydzień. Bo nie sposób żeby w 24 godziny tyle rzeczy zrobić :) Jesteś niezła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nudę to narzekać nie możesz :) Dzieciaczki super i ile z nimi ciekawych rzeczy robisz!
    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się u Was dzieje, aż miło popatrzeć.:) Oglądałam online film "Marcelino chleb i wino", książeczka wygląda interesująco. Pozdrawiam Was serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze, to musze poszukać moze dzieciom sie spodoba :)

      Usuń
  6. Wspaniałe, aktywnie i twórczo u Was. Pozdrawiam i życzę pięknego, ciepłego i pachnącego maja. Całuski dla Zosi mojej imienniczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje domowe przedszkole jak zawsze zachwyca swoją aktywnością i twórczością :-) Ciągle coś się dzieje :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, u was jest cuuuudownie!
    Prace plastyczne przyciągnęły mój wzrok. Dinozaury są świetne i portrety też, a scena z Niedzieli Palmowej to mistrzostwo (najbardziej podoba mi się chłopiec, który położył się plackiem przed osiołkiem). A na takiego złomka sama chętnie bym wsiadła:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam niezmiennie waszą zorganizowanie,kreatywność i pracowitość. Pięknie działacie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Autoportret Karola super. Widzę, że marzą mu się wąsy. Ah, piękny to czas spędzony razem. Dobrze, że jest dużo miejsca w domu i na podwórku. Dziewczyny słodkie. Ich usmieszki powalają. U nas ostatnio podwórkowy kąt ze złomem też jest placem zabaw nr 1. Super te konstrukcje chłopców są. Pozdrawiamy Was gorąco. I życzymy pięknych słonecznych dni. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Dinozaury Karola wymiatają !!! Wszystkie robótki świetnie Wam wychodzą :) a zdjęcie na złomowisku- rewelacja, młodzi majsterkowicze :) majowe uśmiechy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u Was kreatywnie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam :) W takiej gromadce nie sposób się nudzić, pracowicie, kreatywnie i radośnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze ale się u Ciebie dzieje :).

    Tak wygląda szczęśliwe dzieciństwo :).

    wychowanie fizyczne z kamieniami też super :).

    Fajnie tam u Was :).
    Chrupkowe dzieło rewelacyjne. Ja tylko sklejałam chrupka do chrupka i były wąsy albo glizda hahaha.

    Uciekający dinozaur jak żywy :).

    A dzieci przy mikserze i z nożem w ręce brrr. Ja 14-letniej siostrzenicy nawet miksera nie daję choć w domu z niego korzysta hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre dobre z tym misserem Agnieszko, uśmiałam sie 😂

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!