28.10.2019

zabawa z motywem- odc. 10

Ewa w październiku zadała nam temat tekturek


Rzadko ich używam, tych ze sklepu, bo tyłów z bloku często :) Aktualnie pod ręką miałam jedną ze sklepu, wywijaski.... więc zrobiłam z jej użyciem kartkę na ślub sąsiadki. a z resztek po tekturowej choince zrobiłam karteczkę na Boże Narodzenie... i przyznaję, że ta mnie zauroczyła :)


Do wielkanocnej dałam jajo z tektury z tyłu bloku  a druga na Boże Narodzenie ma kawałki tekturki i kolorowaną przeze mnie gwiazdę betlejemską :)


Na końcu oczywiście zdjęcie w komplecie, radosny kwartet :)


dwie mi się podobają, no od biedy i trzy ale ta czwarta z poinsecją jakaś taka naciapana...;/ ech:) 
Zabawa jednak jak zawsze mi się podobała ;) Dzięki Ewo !!! Czekam na listopadowe propozycje
 no i przesyłam serdeczności z dzikiego zachodu Polski :)

22 komentarze:

  1. Mnie się najbardziej choineczka podoba :) Miłego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa aczkolwiek ta z choinka podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajne ale najfajniejsza choinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo duża choinka żadnych więcej ozdób nie potrzebuje, jest piękna. A do jajka ze sznurkiem przykleić można jakieś kwiatki lub bazie, jakoś mi tak pusto na tym dole ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka minimalistyczna - ale i reszta fajna. I przede wszystkim są!.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, Agatko, a ta z choinka ma w sobie coś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z choinką naprawdę super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ta ślubna bardzo podoba, ale choinka przebija wszystko. Bardzo lubię takie proste kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie Agatko poradziłas z zadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki :)
    Ta z choinką 🌲 najbardziej wpadła mi w oko 😉
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!