31.03.2020

haftowane zawieszki

zabawa u Kasi, jak co miesiąc, krzyżykowe świąteczne prace :)


Jakoś chyba teraz stawiam na bałwanki, może z braku śniegu i prawdziwej zimy, tak mi do nich tęskno ... ale są urocze, prawda ? Dzisiaj dwa, do pierwszego, żeby mu było raźniej :) pierwszy



i drugi



A tu już całe radosne trio ;)



Urocze są, prawda ?! Mnie się podobają, niby są wspólnym trio ale każdy jest w innej kolorystyce, tak sobie wymyśliłam. Sama zamieniłam kolorystykę no i korzystałam z resztek mulin, więc podsyłam je także do Moniki, na jej resztkową zabawę :)

Kończy się dzionek więc pora spać, nasze baranki smacznie chrapią więc idę do nich dołączyć, trzymajcie się zdrowo i z uśmiechem :) pa pa

34 komentarze:

  1. Zawieszki pięknie się prezentują, a bałwanki bardzo urokliwe😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie slodziaki. Kanwa w kropki tez dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zawieszki, Agatko!
    Trzymajcie się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie bałwanki, urocze :-) U nas wczoraj sypnęło śniegiem, temperatury też niskie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz mamy ale sniegu nie było... Dzieki Ewo ze zajrzalas :)

      Usuń
  5. Wspaniałe bałwanki.:) Zimę w takiej formie to ja lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się te bałwanki podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne są te bałwanki Agatko, super na tej kanwie w kropeczki wyglądają. Może też sobie kiedyś taką sprawię... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko te bałwanki na tej kropkowanej kanwie są świetne !! Nadal podziwiam kiedy Ty to robisz !!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te bałwanki. Na tej kanwie wyglądają cudnie. Wygląda jak by padał śnieg 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bałwanki. I jak słodko się uśmiechają. Oj żeby tak powiało tym śniegiem na następną zimę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczna rodzinka bałwanków, Agatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze bałwanki i razem świetnie wyglądają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bałwanki! Obłędnie prezentują się na zawieszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, zawieszki są prześliczne!!! CUUUDNE!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie,wesołe bałwankowe grono:)
    Takie ozdoby na choince, to naprawdę prawdziwa radość.
    Ogromnie mi się podobają Twoje zawieszki:)
    Pozdrawiam.
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło Kasiu, dziekuje za te ciepłe słowa :)

      Usuń
  16. Cudne te bałwanki :). Zawieszki wyszły rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne! Muszę w końcu sama spróbować i zrobić coś na kanwie w grochy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!