17.11.2017

szyję sobie- odc. 7

Tak, to już 7 miesiąc naszej nauki u Reni. Cieszę się, że po raz kolejny się mobilizuję, chociaż przyznaję, że tym razem temat mi się bardzo podoba bo już go znam i uszyłam co nieco w tej branży ale żeby nie było za łatwo spróbowałam też czegoś nowego :)
Najpierw wybrałam materiał, dla naszego z M. chrześniaka Franusia. Zdecydowałam, że uszyję dla małego apaszkę w kształcie trójkąta zawiązywaną z tyłu... Wybrałam kolorową w plamy dresówkę 
i szare minky, no i stwierdziłam, że z dresówki uszyję troczki (czy to fachowa nazwa?) 
co nie było łatwym zadaniem...



Koślawe ale zdają egzamin, wypróbowałam na Zosi :)


Poniżej szycie chusteczki i przyszywanie do niej troczków.


 I gotowy produkt:



idąc za ciosem, stwierdziłam, że dla starszego brata Franka- Jasia, uszyję w tych samych kolorach i z tych samych materiałów-kominek....Tunel najpierw zszyłam, potem złożyłam prawymi stronami do siebie i po okręgu zszyłam zostawiając otwór na przewrócenie kominka, 
który na końcu został zaszyty.






No i żeby łyso nie było, a może bardziej dlatego, że bardzo podoba mi się ta dresówka, uszyłam jeszcze czapeczkę, też dla Franka. Zapomniałam tylko zrobić zdjęcie przed zszyciem tego jak wykrajam czapki. U mnie mają one takie cztery trójkąty u góry...które zszywam po kolei, potem bok i na końcu podwijam. Czapeczka trochę płytka mi wyszła i jakaś taka szeroka, to ma być prezent więc o obwód głowy Franusia nie pytałam, najwyżej będzie do poprawki lub do kosza....





Świetne jest to, że teraz można takie kolorowe materiały kupić, jest tak różnorodny wybór.... Można cuda szyć tylko żeby mieć czas i chęci! Mam jeszcze ochotę na coś dla siebie w tym temacie 7 lekcji i mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować.... 
trzymajcie kciuki a ja będę się starała żeby znaleźć na to czas :)

Dzięki Reniu za ten fajny temat kolejnej lekcji szycia, bo przecież ćwiczenie czyni mistrza, no i zmobilizowało mnie to do uszycia drobnostek dla maluchów :)

Pozdrowionka ślę i uśmiechy :):):)


34 komentarze:

  1. Agatko jak dla mnie wszystko jest bomba i wcale nie widać, żeby troczki były koślawe, dzianina tak ma:) kominy uwielbiam od zawsze- nie rozwiązuje się i nie zsuwa, można się dobrze bawić, a mama jest spokojna:) Czapusia jak będzie za duża, to może będzie na starszego?
    Zadanie zaliczyłaś na 6++
    świetne prace!
    dziękuje również że kolejny miesiąc jesteś ze mną i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja , tylko zapomniałam sie przelogować :)

      Usuń
    2. Spokojnie Reniu skapnelam sie :) i dzieki za tyle ciepłych slow podmiot adresem!

      Usuń
  2. Świetne uszytki! Ja dopiero dzisiaj planuję kupować dresówkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę samowystarczalna mama :) Czy jest coś czego nie umiesz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zawsze nad tym zastanawiam :) super prace Agatko, tak trzymaj!

      Usuń
    2. Hehe dzieki Dziewczyny!!!:)

      Usuń
  4. Ty to byś rakietę kosmiczną sama zbudowała :D Śliczny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Wspaniale wykonałaś zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, świetne są Twoje szyjątka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci to się ucieszą - mają taką zdolną mamę :) Śliczne wyszły te akcesoria. Jak ja czasem żałuję, że nie umiem szyć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprobuj swoich sił a nóż Ci sie spodoba :) sciskam ciepło!

      Usuń
  8. Wspaniale Ci idzie to szycie! Podziwiam wytrwałość, bo ja się nie mogę zmobilizować do maszyny póki co.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Ty nie tylko Kartki robisz hurtowo, Szycie też :-) Szycie wyszło Ci Wspaniale, Namiot kiedyś uszyłaś, To i rakietę uszyjesz :-) - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ produkcja. Wszystko uszyłaś, chyba tylko jeszcze rękawiczek brakuje ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko super Ci wyszły te wdzianka i dobrałaś fajne materiały :).

    Zazdroszczę Ci, bo ja nie potrafię w ogóle szyć, a moja mama jest z zawodu krawcową ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze Agnieszkp wszystko jeszcze przed Toba?!:) ja samouk a Ty byś miała świetna nauczycielkę :)

      Usuń
  12. Fantastyczne szyciowe prace!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz? Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Marysiu!!! Wielka to nie ale daje jakos rade :):):)

      Usuń
  14. Najbardziej podoba mi się kolorowy kominek:-)Ja sobie mogę tylko popatrzeć i pozazdrościć umiejętności;-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu poćwiczysz i tez sobie swietnie poradzisz bo zdolniacha jestes!

      Usuń
  15. Agatko świetne te Twoje uszytki , zdolne masz łapki a dzieciaczkom będzie cieplutko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!