13.01.2017

Hardcorowy zawrót głowy odsłona 1

u Ewy wielkanocna zabawa w karteczkowanie z ciekawymi pomysłami.


Świetny pomysł prawda? Bo w kilka tygodni powstanie stosik karteczek ale...ja już jestem zapisana do tylu zabaw, kiedy ja to ogarnę ?! Raz kozie śmierć !!! Pierwszy tydzień to pióra i motyle. 


Poza karteczkami mamy sobie stworzyć słoiczek-skarbonkę na kasę na znaczki, które kupimy przed wielkanocą ale nie odczujemy tego po portfelu bo będziemy dokładać do słoiczka w miarę tworzenia kartek. Fajny pomysł i ciekawe urozmaicenie zabawy :) Mój słoik skromny i wiosenny. Po lewej bez po prawej już z pierwszą gotówką.


 I moje pierwsze karteczki w zabaie, dlaczego liczba mnoga ? Bo ja mam spore zapotrzebowanie kartek i pomyślałam, że pięć na każdy temat to takie moje minimum....co prawda zapodział się gdzieś mój notes z adresami więc jak go nie znajdę kartek w tym roku nie wyślę.... poszukiwania trwają !
Największy problem w tym temacie to były dla mnie pióra, kompletnie mi się nie sklejały w całość jakoś.... no ale są, jak szefowa kazała to nie było wyjścia!!! :)

W poniższych kogut i kurczak jest więc mają na sobie piórka, chyba takie też mogą być ? 
no i motyki fruwają :)


W następnych piórka są jako rączki koszyczków :)


I ostatnia ze związanym piórkiem ...


 W zeszłym roku też bawiłam się z Ewą w wielkanocne tworzenie karteczek. 
Te zabawy są mi bardzo pomocne- dzięki Ewo i za ten rok. 
Kończąc pozdrawiam i lecę do Zochny bo słyszę, że skończyła drzemkę i woła :"mamma". 




43 komentarze:

  1. Tutaj Zochnę ode mnie 😊
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No Ty masz jednak pomysły nie gorsze od Ewy , w życiu bym nie wpadła na piórka u koguta i kurczaka !! Brawo Ty !!
    Wszystkie karteczki super , a jak Cię znam to słoik będziesz musiałam zmienić na litrowy żeby Ci się kasa zmieściła na znaczki do wszystkich kartek :-)
    Tulaski dla Zosieńki i buziaczki dla reszty ferajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! Dzieki Aniu:) a słoik cóż, najwyżej dołożę drugi hehe:) ferajna odtula:)

      Usuń
  3. Agatko, piękne karteczki.
    Buziaki dla Zochny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do szukania zatrudniam Anioła Stróża, działa bez pudła
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze św. Rite i sw. Józefa... Zobaczymy czy pomogą:)

      Usuń
    2. I jeszcze św. Antoniego on Najlepiej pomorze :-)

      Usuń
    3. Tak, racja! O Nim zapomniałam!

      Usuń
  5. Witam, szybka jesteś ja jeszcze w tematyce Bożego Narodzenia a Ty już na Wielkanoc przeskoczyłaś :) nieźle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko po prostu taka odskocznia od Bozego Narodzenia bo w tym temacie tez wciąż kartki powstają:)

      Usuń
  6. super śliczne karteczki i taka ilość od razu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko,ale Ty szybka jesteś. Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, karteczki kolorowe i radosne :-)
    Pachnie wiosną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dopiero jedno święto się skończyło, a u Ciebie nowe zaczęło. Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki dla Zosi :)
    Hehehe... idziesz, jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko - śliczne karteczki, takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Jak widać Ty sobie ze wszystkim poradzisz, Nawet z piórami :-)Karteczki wszystkie są Cudowne,I nie już zła ilość - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwą produkcję pięknych karteczek rozpoczęłaś 😊 wszystkie są wyjątkowe 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko, ja ledwo jedną zdążyłam, a Ty już pięć ich machnęłaś :) Niesamowita z Ciebie kobieta :) Buziaki dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś z ilością. I w każdej piórko dałaś radę umieścić 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i wesolutkie karteczki :-)))Zachwyciło mnie związane piórko w ostatniej kartce :-))) Jestem pewna ,że wszystkie zabawy idealnie ogarniesz jesteś niesamowicie pracowita :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Hihi ten pomysł z zawiązanym piórkiem wpadł mi w ostatniej chwili:)

      Usuń
  18. Karteczki są śliczne. Bardzo się potem przydadzą do wysłania.
    Może w następnym roku i ja się odważe spróbować.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie świetne, aż mi się wiosny zachciało :).
    Trzymam kciuki za odnalezienie notesu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!