30.07.2018

krzesło na ludowo :)

W pierwszej kolejności pokażę Wam metamorfozę krzesła z PRL-u, które nie za bardzo już wyglądało, a przynajmniej mi się nie podobało.... ale z racji tego, że się nie chwiało, było stabilne i nie pogryzione przez korniki pomyslałam, że przerobię je nico :)


Po odkręceniu siedziska


w trakcie szlifowania i zdzierania ciemnego lakieru, maluchy fajnie się przy tym bawiły no i dzięki temu też mi nieco pomogły !



tu po pomalowaniu farbą kredową w kolorze: zielony agrest. Myślałam, że kolor będzie ciemniejszy ale jak się zamawia przez internet to tak jest.... 


i ostatni element to pokrycie siedziska nowym materiałem



i tadam:



Moje krzesło podsyłam do KTM na wyzwanie w folklorem :)


Dzisiaj rano bawiliśmy się dla ochłody w tworzenie morskich otchłani :) Powstały prace na bazie pudełek od puzzli i magnesy :)  Użyliśmy kolorowych papierów, piasku i muszelek, które rok temu zebraliśmy nad morzem ..... i wszystko podsyłamy też do KTM






Powstało całkiem sporo prac, bo nawet dzieci znajomych się załapały na wspólne klejenie ;)


Poniżej magnesy na lodówkę, ośmiornica Karola i rybka Zosi, pomogłam wycinać a Zosia kleiła :)


Dzięki "Mamuśki" z KTM za pomysły do wykorzystania :) pozdrawiam gorąco, jak z Tropików !!!





















45 komentarzy:

  1. Piękne krzesło! Niesamowita metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też zar sie z nieba leje, dziękujemy za udział w wyzwaniu, krzeslo prezentuje sie cudownie, dzieciaki super sobie poradzily z morską otchłanią

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajne te dzieciaczki, we wszystkim Ci pomoga, wszystko zrobia, utalentowane juz od małego :) Krzesło po metamorfozie wygląda super, a dzieci piękne prace stworzył i pewnie niezłą frajdę przy tym miały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , zwłaszcza Zosia artystka malarka do mycia i do przebrania ;)

      Usuń
  4. super metamorfoza krzesła i fajne prace dzieciaczków

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, krzesło jest rewelacyjne. Lubie takie klimaty ludowe.
    Ale fajna morska twórczość, w sam raz na upalne lato.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podejrzewałam Cię o takie krzesełko- Ty jesteś kobieta wielu talentów :) Super , ze dzieciakom tez też to zaszczepiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem metamorfozy krzesła, wow. Pracę z dzieciakami super zrobiliście, twórczo u was. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem właśnie w trakcie renowacji 4 krzeseł z PRL. Co prawda u mnie nie było łatwo, bo szlifowanie do surowego drewna, bo zamiast farby kredowej do ich odanawiania użyłam bejcy. Niebawem i u mnie pojawi się post z nimi. A co do akwariów w pudełkach, to pracuję w Gminnym Ośdroku Kultury i Sportu i na jednych z lipcowych warsztatów stworzyliśmy takie akwaria wraz z dzieciakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze tyle u Ciebie Agnieszko sie dzieje! Czekam zatem na te krzesła, moze i ja kiedys spróbuje z bejca bo farba kredowa jakos mnie nie zachwyciła ....

      Usuń
  9. Normalnie mi szczena opadła jak zobaczyłam odnowione krzesła. Agatko jesteś czarodziejką . a dzieciaki niesamowite , ja jestem w szoku .
    widzę że nawet Tereska na czterech ale dołączyła do ekipy remontowej .
    Extra prace w morskich klimatach . Wiesz dochodzę do wniosku że Twój zawód MAMA jest jedynym właściwym wyborem !!!
    Buziaki dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobre dobre Aniu!!!! :):):) a Teresia tak cały czas obok nas sie kręci, dzisiaj zaczęła wstawać wiec sie zacznie pilnowanie :)

      Usuń
  10. Wow, piękna renowacja krzesła, ale jestem pod ogromnym wrażeniem wspólnej zabawy z Dziećmi. Niesamowite są takie wspólnie spędzone chwile. Brawo WY :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dzieła !
    Jaka zdolna mama i dziatwa!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzesło wygląda rewelacyjnie! Dzielne dzieciaki, że się za te szlifowanie wzięły, bo to okropna robota. Prace dzieci wspaniałe! Fajnie, że wklejasz tyle zdjęć, bo miło oglądać je przy pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Pięknie odnowiłaś te krzesło, ładny materiał dałaś, A Dzieci niezłą mieli zabawę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzesło wyszło świetnie.

    Zazdrozczę takiej przestrzeni do prac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Krzesło wyszło fantastycznie, a Twoje dzieci wyrosną na wspaniałych ludzi mając taką wspaniałą Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zeby tak było no ale czas pokaze ...

      Usuń
  16. Super metamorfoza! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super krzesło. Odcień farby taki miętowy-pastelowy...Ale ładnie wyszło!
    Dzieciaki miały super zabawę! Poradziły sobie fachowo!
    Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow, krzesło nie do poznania, super metamorfoza, a dzieciaczki jak zwykle super popracowały tworząc przepiękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. z taką piękną gromadką pomocników to musiało wyjść super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tą przemianą krzeseł, a i dzieci miały zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prace na wyzwania w KTM :)) Krzesło bajecznie wygląda po metamorfozie!
    Gratuluję wyróżnienia w KTM - przepraszam, że z opóźnieniem, ale banerek jest już do pobrania na blogu przy podsumowaniu wyzwania :)
    Pozdrawiam serdecznie całą Waszą pracowitą ekipę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!