5.05.2020

kartki przez cały rok- maj

U Ani w maju króluje kolor zielony, taki też kolor jest na moich karteczkach dodałam także motylki


Jak widać połączyłam zieleń z  brązami i beżem. Ładne jest takie zestawienie, moim zdaniem oczywiście. A że lubię kolor zielony to praca nad karteczkami sprawiła mi dużo radości. 



Jak widać, jedna kartka z okazji rocznicy ślubu dla naszych przyjaciół Ani i Krzyśka i dwie urodzinowe karteczki , które już poleciały w świat :)


Serdeczności przesyłam i deszczu życzę sobie i Wam :):):)

20 komentarzy:

  1. Lubię kolor zielony, więc mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor fajny. Nie mój, ale do Ciebie pasuje. Kartki jak zawsze świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, śliczne karteczki.
    Już się spełniło - deszcz u mnie pada od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielono mi :) u nas popadało i mamy wszystkie odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko dziękuję za udział w zabawie i cieszę się że zieleń i motylki Ci się spodobały. Bardzo fajne twoje karteczki, ta rocznicowa świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu wspólnie sie z Toba bawić :)

      Usuń
  6. Śliczne kartki :-) Lubię zieleń a najbardziej khaki i oliwkę :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko słodkie kartki wyszły, choć zieleń to trudny kolor, przynajmniej dla mnie;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki :) uwielbiam kolor zielony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!