31.08.2015

wymianka wakacyjna

tym razem u hubki


Moją parą była Gosia dla której wykonałam poszewkę na poduszkę z górami



Worek -niespodzianka z rozmaitościami:





Woreczek z motywem gór wykonałam sama i pierwszy raz wyfilcowałam COŚ :)


Do tego rameczka również w klimacie górskim i pocztówka/widokówka z gór, w których byliśmy



A od Gosi dostałam te wspaniałości:


ręcznie wykonany woreczek/torebeczka




naklejki do kartek


album i karteczka


ręcznie wykonane żyjątka morskie 


 i lody na magnesie


GOSIU dziękuję za włożone serducho i te wszystkie upominki
i wielki ukłon dla naszej organizatorki Ewy !!! DZIĘKI WIELKIE !!! :):):)

4 komentarze:

  1. Ale fajne prezenciki sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za śliczne prezenty i cieszę się,że moje również przypadły Ci do gustu. Fajnie wygląda ta wełna :P Głowiłam się jak ją zmieścić do paczki i po pewnym filmiku z Fb zafoliowałam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że w sieci jest tyle podpowiedzi :) Gosiu, jeszcze raz dzięki za wymiankę !!!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!