16.01.2019

wielkanoc z paletą kolorów- styczeń

U Ani nowa odsłona zabawy karteczkowej, po szczegóły zapraszam TU, ogólnie ujmując robimy kartki na WIELKANOC głównie, mogą być okolicznościowe ale zakaz na kartki na Boże Narodzenie jest. I wybieramy trzy kolory z poniższej palety oraz zawieramy motyw na ten miesiąc a w tym miesiącu jest FAUNA (zwierzęta). 


I u mnie jedna karteczka zapomniana leżała ale się wpisuje w wymogi i jest żółty, pomarańczowy i niebieski i kurczak jako FAUNA.


oraz pozostałe barankowe karteczki. Tylko Aniu proszę nie krzycz ale ta ilość wyszła przez przypadek, najpierw źle wydrukowałam grafiki, potem żal mi ich było marnować, więc zasiadłam i kleiłam w jedno popołudnie takie oto czerwono, biało, zielone.... o kurczę, jasny gwint, nie ma czerwonego .... no to kiszka..... GRRRRR !!! Muszę zrobić inne..... co za matołek ze mnie, dopiero zauważyłam. Cóż te pokazuje ale wykonam jeszcze inne....









Ach no i cóż zrobić, usiadłam i wykonałam kolejne, tym razem paletę kolorów spisałam na kartce i przed nosem sobie położyłam, żeby nie było pomyłki ! Teraz wybrałam żółty, brązowy i pomarańczowy, no i w roli głównej kurczak :)






 Zbiorowa fota dla Ani i już nic nie komentuje bo brak słów... pa !


25 komentarzy:

  1. Imponująca ilość kartek!!! Wszystkie z pewnością trafią z życzeniami do odbiorców i ucieszą. Grafika z barankiem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mi tez sie spodobała, tylko gdyby nie ta czerwień ...

      Usuń
  2. hehe, no to masz niezły zapas czerwonych kartek :-), no żółtych zresztą też :-) Widzę że u Ciebie nie opcji jak się wyciąga bajzel kartkowy to musi być wykorzystany na maxa!!
    Swoją drogą bardzo fajny ten Twój hurcik kartkowy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace i jaka ilość :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny hurcik Agato, a ilość robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i pomysłowe kartki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, ale hurcik, to już chyba u Ciebie tradycja, Cudowna ta grafika z barankiem, muszę sobie ją poszukać w internecie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak baranek uroczy , szkoda ze sie nie załapał do zabawy :)

      Usuń
  7. Śliczne! Z kurczaczkiem wesołe przez kolorki i uroczego kurczaczka. Z barankiem - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko powiem a właściwie napiszę krótko WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post. 🙂
    Have a nice day!
    Following you, follow back?
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no Agatko, przy Tobie to wszyscy odpadają, jestes niesamowita, tyle karteczek... Te z barankami są najładniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko Twoje kurczaczki wymiataja sa przeurocze. Podziwiam za ilość .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurt u Ciebie, Agatko już chyba nikogo nie dziwi;D
    ale i tak podziwiam, kartki są bardzo radosne i kolorowe, co przy szarudze dnia codziennego jest cudowną odskocznią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Reniu, zabawa z kolorami daje energię :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!