19.09.2017

kartki przez cały rok-wrzesień

Zabawa jak wiecie u Ani a tematy zaserwowała nam na ten miesiąc Ola, polecam Jej twórczość, zajrzyjcie, pooglądajcie co pięknego tworzy.


Ślubna z cytatem, u mnie z zaproszenia młodych. Odeszło mi szukanie i zastanawianie się nad odpowiednim. Prosta ale w nawiązaniu do tego co sami tworzyli wybierając wzory zaproszeń. Pomyślałam, że będzie tak milej ... skoro ten cytat miał być :) hihi...





Wielkanocna miała być z folkową nutką, jakoś nie czuję tego klimatu mimo, że mi się podoba i jej najbardziej się obawiałam. Może też z racji braku takich odpowiednich papierów. Wykorzystałam serwetki, które właśnie w tej tematyce udało mi się znaleźć w swoich zbiorach :)



 Okolicznościowa miała być clean & simple i jest !


A Boże Narodzenie to czerń i biel.... Dziwna kolorystyka jak dla mnie ale karteczki śliczne wyszły. Naprawdę bardzo mi się podobają :)



O kolaż zrobiony przez koleżankę Karolinę, ja wciąż ciołek w tych sprawach a nigdy nie mam wszystkich kartek pod ręką, żeby im rodzinne zdjęcie zrobić, no zawsze którejś brak :)

Jestem zadowolona z tego miesiąca, jeśli chodzi o tematy i wynik kartkowania. Zabawa była fajna więc i Oli i Ani wielkie DZIĘKI ! :)

pozdrowionka ślę :)


33 komentarze:

  1. Agatko jakie śliczne te Twoje wrześniowe kartki . Ślubna taka delikatna i elegancka. Świetny papier i piękny cytat w serduszku. Ale dziś mnie najbardziej zauroczyły czarno białe. To niewiarygodne jakie piękne kartki powstają w tej kolorystyce, a wszyscy tak narzekają na tą kolorystykę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Aniu dziekuje za swietne pomysły Twoje i Oli!

      Usuń
  2. Cała kolekcja zachwycJACA :) Ślubna najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agaciu, jak zawsze piękny zbiór karteczek, jest co podziwiać. Myślę, że wiele z nas obawiało się tej bieli i czerni, a tu powstają same wspaniałości.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wlasnie Gosiu jak to sie mowi, nie taki diabeł straszny:)

      Usuń
  4. Agatko. Piękne i pomysłowe kartki wyszły z Twoich rąk. I jak zwykle imponująca ilość. Tak, ja też bałam się połączenia bieli i czerni ale jak widać u Ciebie i wielu innych osób takie zestawienie jest bardzo ciekawe. I te, biało - czarne Twoje kartki podobają mi się najbardziej. Pięknie i wyraziście prezentuje się na nich szopka i bombka. W ślubnej piękny cytat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy Twój post to oddzielna galeria prac :) Ta ślubna jest PRZECUDNA! Naprawdę zakochałam się, przepiękna kartka i niesamowita pamiątka dla Młodych. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki śliczne. Ślubna taka delikatna, Wielkanocne z moim ulubionym folkowym wzorem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Mariolu:) no tak faktycznie folklor lubisz hehe:)

      Usuń
  7. Agatka, te na Boże Narodzenie genialnie Ci wyszły! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kolekcja rośnie z miesiąca na miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Wszystkie karteczki są wspaniałe, Ślubna taka elegancka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak ślubna najbardziej mi się podoba.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wszystkie!
    szczególnie podziwiam te BN ja miałam problem z tymi kolorami, jakoś ich nie czuje;)
    Podziwiam niezmiennie ilość przygotowanych kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślubna karteczka podoba mi się najbardziej, choć pozostałe też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki są piękne!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!