12.05.2020

karteczki misz -masz kolorów

WIOSNA ACH TO TY !!! i mnóstwo kolorów na drzewach, w ogrodach i w ogóle wszędzie ;) U mnie także, a dzisiaj kolorowe karteczki na różne okazje, głównie urodzinowe i głównie dla różnych dzieciaczków, dzieci naszych przyjaciół i znajomych :)





i nieudolny kolaż :)


I z racji mieszanki kolorów, podsyłam karteczki do zabawy Reni :)

Mam tyle planów, że nie wiem gdzie ręce włożyć a że Wercia chce być ze mną to mam sprawę rozwiązaną i nic nie robię tylko poza koniecznymi sprawami, czytaj OBIAD :) taki to teraz czas, wychodzą małej zęby i jest córunią mamuni, najlepiej na kolanach :) No ale wiadomo, że by się chciało coś podziałać z robótkami :) na szczęście krzyżyków parę udaje mi się codziennie postawić :) i raczę się tymi wspólnymi chwilami bo one przecież szybko przeminą a do robótek zawsze mogę wrócić, wiernie czekają.... zatem ściskamy Was z Wercią i Teresią teraz (Zosia pojechała z wujkami i dziadkiem na łąkę a chłopcy są na dworze i działają w swoich tematach). no to papapa!

39 komentarzy:

  1. Podziwiam ogromnie kiedy Ty to wszystko robisz. Mój mały brzdąc też ciągle chce być ze mną. Jedynie jak idzie na ogródek z tatą, to mam czas dla siebie i na podgonienie z pracą. Cieszę się również, że ciągle chce być ze mną, ale żałuję, że jeszcze za długo nie potrafi skupić się na jakiejś pracy plastycznej. 15-20 minut to jest jego szczyt wytrzymałości :)
    Pozdrawiamy Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak sporo:) na wszystko przyjdzie czas, zobaczysz :)

      Usuń
  2. Agatko, ale fajne karteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pieknie kolorowo i dziecięco :) Franiowa jest naj, naj ;) sciskam Was dziewczyny i Twoich trzech Muszkieterów też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze a taka mi sie nieudana wydawała :) dzieki !

      Usuń
  4. Ps też bym chciała żeby jeszcze jakies zęby wyszły :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, kolorowe i bardzo radosne karteczki- przyniosą wiele radości i uśmiechu:) Agatko podziwiam Twoja pracowitość i organizacje, wiem jak czasami jest ciężko coś przygotować, tym bardziej dziękuje że pamiętałaś o zabawie i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kolorowych i wesołych karteczek, super Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci się udało to mieszanie kolorów.Dzieciaki będą szczęśliwe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, wesołe kartki!
    Pozdrowienia dla Waszej gromadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, rybkowa i Lego naj, naj :-)
    Pozdrawiam serdecznie całą Twoją ekipę twórczą i Ciebie Agato:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś bardzo optymistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacja Agatko, Moc kartek i wszystkie piękne i kolorowe. Cieszy mnie bardzo Twoje podejście do dzieciaków i robótek . Tak trzymaj , jesteś doskonałą mamą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do doskonałości mi daleko Aniu ale staram sie byc dobra mama :) dziekuje za to wsparcie !

      Usuń
  12. Agatko, karteczki są super! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wiem co napisać. Muszę się przeprowadzić chyba bliżej Ciebie. Tam na końcu chyba doba trwa trochę dłużej. 🤣

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no tyle kartek z Wercią na kolanach, to znaczy że cudowne dziecko masz😉 Fajne, wesołe karteczki Agatko, i masz rację robótki poczekają a dzieci szybko z ząbkowania i nie tylko😉 wyrastają. Buziaki dla Was😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, kolorowe karteczki, obdarowane dzieciaczki będą szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, kolorowo, różnorodnie i oryginalnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też szyłam maseczki i szyłam aż mi maszyna padła. Jest u mechanika w naprawie. Zawsze radośnie i ciekawie u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak moja tez była juz dwa razy naprawiana w tym czasie :) dzieki Zosiu :)

      Usuń
  18. Śliczne kartki, czytałaś może o tej akcji?
    http://eetoilee.blogspot.com/2020/05/kartka-dla-seniora.html?m=1
    Może zechcesz dołączyć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!