3.03.2020

wielkanocne wariacje

Dzisiaj mam dla Was moje prace do fajnej wielkanocnej zabawy w KTM. 
U mnie zbiorcze zestawienie trzech odcinków ponieważ wykonałam trzy wielkanocne czekoladowniki.


W odcinku pierwszym, mieliśmy zainspirować się poniższą tablicą:


Wybrałam biel i zajączka w pastelowej kolorystyce, zielone listki na wianku, jak trawa przy kwiatkach.


Drugi odcinek to fiolety i wiosna !


U mnie i kwiaty i jajca i fiolety :)


Natomiast w trzecim odcinku przewaga kolorów naturalnych, juty, kartonu, brązów.


Jak w insiracji są jajka, w gniazdku na kształt wianka i pastelowe kicajce....a wszystko utrzymane w kolorystyce brązów i kartonu. Dodałam trochę gazy.


A poniżej zbiorcza fotka całej trójki :) Podoba mi się hehe.... może biały inaczej sobie wyobrażałam ale wyszło jak wyszło :) Jako drobne słodkie upominki na wielkanoc wystarczające :)

  
Oczywiście jak tworzyłam przyglądały się temu nasze dzieci i chłopcy sobie zażyczyli też czekoladowniki, no ale na inny cel, do przechowywania ich papierowych pieniędzy do zabawy. Jeden powstał całkiem czarny a drugi jest z zieleniami i z orłem.... a w środku RUBLE, nie są prawdziwe, tylko wydrukowane do zabawy , jeszcze mają dolary i złotówki :)


Owocnego dzionka Wam życzę i pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. No, no. Zaszalałaś z czekoladnikami. Muszę też spróbować je zrobić. To naprawdę miłe dostać tak zapakowaną czekoladę.
    Fanie, że trzy tematy można ogarnąć za jednym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ze milej niż sama czekoladę :) hehe:)

      Usuń
  2. Ładne. A chłopcy jak pomysłowo potrafią wykorzystać Twoje prace.

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopcy kreatywni po mamusi :) śliczne ubranka czekoladkom "uszyłaś " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko czekoldownika jeszcze nie robiłam Twoje są prześliczne wspaniale się zainspirowałaś szczególnie podoba mi się fioletowy.
    A pomysł na "portfele "z czekoladowników bardzo fajny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, najbardziej podoba mi się ten ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne czekoladowniki.Wspaniałe na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko jest cudnie, świetne są te czekoladowniki, wstyd się przyznać, ale nie zrobiłam jeszcze ani jednego :-)
    A pomysł chłopaków na skrytkę na pieniążki rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prosta sprawa:) mierzysz czekoladkę i pod jej rozmiar robisz pudełeczko :) polecam, fajna zabawa:)

      Usuń
  8. Piękne są te wielkanocne (i czekoladowe:) wariacje, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko świetne czekoladowniki- muszę kilka zrobić bo o wiele fajniej jest dostać tak opakowane czekolady, niż kolejną (choćby)zabawkę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. moje chłopaki też są na etapie, że dużo rysują i ciągle proszą o coś nowego do przechowywania, ostatnio robiliśmy szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, fajny czas:) trzeba korzystać poki maluchy chcą:)

      Usuń
  11. Świetne czekoladowniki powstały, ten pierwszy najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Widzę, że nasze tablice kolorystyczne przypadły Ci do gustu. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne prace i te kolorki <3 <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Agatko za wspólna zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!