30.09.2017

zrób sobie ozdobę choinkową- miesiąc 1

Tu trwa wyzwanie na przygotowanie do Świąt Bożego Narodzenia 
i sukcesywne tworzenie ozdób choinkowych. 
Z racji tego, że do wczoraj się nie wyrobiłam dzisiaj kolejny post. Wykonałam trzy zawieszki reniferki, z kolorowego filcu. W środku trochę wypełnione wypełniaczem z poduszki. Szyte ręcznie.

 
Jak widać są sporych rozmiarów, prawie 16cm wysokie.


I cała rodzinka :)


A tu chciałam pokazać tę grubość po wypełnieniu wypełniaczem z poduchy.


Cieszę się, że przysiadłam do tego. Miałam zamiar zrobić coś na szydełku ale wyszło jak wyszło więc nie narzekam więcej. Postaram się o większą mobilizację w październiku :) Miłego weekendu życzę i pozdrawiam słonecznie z dzikiego zachodu :)


44 komentarze:

  1. Urocze rogacze:) Na pewno pięknie przyozdobią choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko - ależ wesolutkie pyszczki mają te Twoje rogacze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosne ozdoby uszyłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko śliczne reniferki skąd Ty miałaś taki super wzór .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kopalni internetu, w zeszłym roku taki naszłam na poszewkę na poduszkę, fajny rogacz:)

      Usuń
  5. Śliczne zawieszki i bardzo oryginalne :) Jeszcze takich ozdób na choinkę nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa słodkie, biały najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze renifery - nosek w kształcie serducha - świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Bardzo ładne i radosne są te renifery - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodziaki :* Będą się pięknie prezentowały na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są urocze :) Ja mam w planach zrobić sowy z filcu

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace! Dziękuję za zgłoszenie do zabawy na blogu KTM i zapraszam do udziału w kolejnym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie reniferki, będą fajną wesołą ozdoba na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, dziekuejemy za wzięcie udzialu w zabawie ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, radosne i kolorowe, tak jak Święta:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko, śliczne i bardzo radosne te reniferki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przezabawne reniferki, super ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziaki :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!