16.02.2017

bombkujemy-luty

Z racji mojej styczniowej wtopy i całego z tym zamieszania, za które bardzo Was przepraszam. Wyszło ono w sumie z winy sieci, bo nie doszły do mnie wzorki, chociaż zostały wysłane.... 
Wiem, że niektóre z Was zawału prawie przez to dostały, więc jeszcze raz przepraszam
 i już się poprawiam ;) TU lutowe prace.


Agnieszka, bo Ona jest organizatorką zabawy, na pierwszy miesiąc wyszywania przyszykowała nam słodkiego jeżyka (dla chętnych), oraz piękne trzy bombki, 
u mnie w tym miesiącu na niebiesko w różnych odcieniach.



Bombki oprawiłam filcem, jeszcze się uczę i nie jest to zrobione tak jakbym chciała... ale jeżyk wygląda lepiej, pewnie dlatego, że jest prostokątny.... a z tyłu na próbę dałam taką kolorową piankę. Podoba mi się jak to wyszło, bo filc nie jest wcale łatwo ozdobnie wyciąć a ta gąbka super się formuje pod ostrzem nożyczek...

 

Cały kwartet:


Do kolekcji mojego styczniowego bałwanka-zawieszki robi się kolejna postać widać zarys ale jeszcze trochę krzyżyków brakuje. Mam nadzieję, że za miesiąc pokażę Wam już trzy zawieszki 
z tej kolekcji i w dodatku pięknie oprawione, oby ! :)


Dzięki pomyłce, mam już całkiem fajną kupkę zawieszek...


 Bardzo Agnieszko dziękuję za tą zabawę, bo moje marzenie żeby takie zawieszki posiadać też się w końcu spełnia :) Czekam z niecierpliwością na nowe wzory i życzę owocnego krzyżykowania bawiącym się razem ze mną :)
pozdrawiam !!!


28 komentarzy:

  1. Hehe.. fakt zamieszanie było niezłe, ale dzięki temu masz podwójna ilość zawieszek . Super wyszły, a pomysł z pianką zabieram , myślę ze jest lepszy niż filcowy !
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepiej sie wycina , można ozdobnie i z tylu wyglada ładniej, prosto jest, filc sie troche faluje.... Zabieraj Aniu co chcesz:) sciskam!

      Usuń
  2. Urocze hafciki, na następne święta będziesz miała pełną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha dzięki temu, że wzorki nie dotarł masz znacznie więcej zawieszek :) Ale Ci kochana idzie to haftowanie, Ty chyba Agatko juz w ogóle nie śpisz, przyznaj się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Oj Lidziu Lidziu, rozpracowalas mnie:) hihi

      Usuń
  4. Przegapiłam to zawirowanie u ciebie. Lecę sprawdzić o co chodziło;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda! A jeżyk po prostu przesłodki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zawieszki Agatko,jeżyk jest powalający .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha takie pomyłki są bardzo fajne :).

    Hafciki super oprawiłaś. Podoba mi się pomysł z cekinami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, cudne te hafciki, a za ilość podziwiam Cię podwójnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Wszystkie Śliczne, I jaka kolekcja - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie oprawiłaś hafciki :) Z taką gromadką choinka na pewno będzie pięknie wyglądać. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki rowniez za miłe słowa i pozdrawiam Aniu!

      Usuń
  11. Wszystkie fajne ale jeżyk mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie najbardziej podobają się te czerwone. Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!