30.03.2015

marzec zielony

I praca, którą zgłaszam na to wyzwanie. Puszka po mleku modyfikowanym, delikatnie przerobiona, może służyć do przechowywania różnego rodzaju produktów lub skarbów.


A zielony kolor jest moim ulubionym, dlatego bardzo się cieszę że w tym miesiącu ten kolor był wybrany. Zielony kojarzy mi się z optymizmem, wiosną, nowym życiem i z uśmiechem :)


Puszka powędruje do naszych przyjaciół Moniki i Mieszka, u których w kuchni są akcenty właśnie w tym kolorze, kolejne wykonam z pewnością jeszcze w odcieniach zieleni :)


i wybrałam wariant I


A Jaki kolor najlepiej pasuje do koloru seledynowego?
dla mnie chyba fioletowy....

35 komentarzy:

  1. puszka prezentuje sie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra puszka. Zwłaszcza pokrywka. Wszystkie brzegi tak starannie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszka fajowa,bardzo lubię recykling ,ale żeby pozostać w zabawie trzeba odpowiedzieć na pewne pytanie.
    Także liczę ,że dopiszesz małe co nie co do tego posta.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu poprawiłam i mam nadzieję że mnie zaliczysz do grona biorących udział w zabawie ;) Dzięki za doprowadzenie do pionu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie puszeczki to fajna sprawa. Zawsze można je na cos wykorzystać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł,dałaś puszce drugie życie,
    super pucha:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna puszka! Takie odzyskiwane rzeczy są najpiękniejsze,jak dla mnie. Myślę, że znajomym bardzo się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Puszeczka śliczna szczególnie kwiatowy motyw

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna puszka i jaka pojemna, pomieści mnóstwo skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna recyklingowa puszka w zieleni :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ecyklingowe puszki , a Twoja całkiem fajnie wyszła. Cieszę się , że dołączyłas do grona Kolorystek.
    POzdrawiam i życzę miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie dobrane wzorki i staranne wykonanie! Lubię też ozdabiać puszki

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny pomysl :) Puszka prezentuje sie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Uwielbiam takie "nadawanie" drugiego życia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne drugie życie puszki :) Wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pomysł na wykonanie energetycznej puszki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sympatyczny recykling i ładne stonowane zielenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolorki i zestawienie dwóch wzorów sprawiły,że puszka fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Zielony tchnący optymizmem" - i taka jest Twoja puszka. Fajnie ozdobiona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda - po ozdobieniu zyskała całkiem nową jakość. Ciekawa jestem czym (jakim klejem) oklejałaś, czy czymś specjalnym do metalu? U mnie czekają puszki po orzeszkach i nie wiem jak je "ugryźć"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam tylko kleju wikol, najlepiej w słoiczku a nie w tubce, sprawdza się i jest wydajny, jeśli się go nie wyleje , mi ostatnio się tak zdarzyło, miałam spooooro sprzatania :( owocnego "gryzienia" puszek :) !

      Usuń
  22. Dzięki Dziewczyny za miłe słowa, ta puszka ma dwa rodzaje wzorów, dlatego że taka była serwetka, dwie inne połowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Puszka jest super! :) bardzo podoba mi się pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie metamorfozy. Puszka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie metamorfozy. Puszka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz to pucha wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Puszka po metamorfozie wygląda świetnie, najbardziej zauroczył mnie ten wzór na pokrywce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. wariacje nt tych puszek są niesamowite
    ale one są tak praktyczne, ze nie da się ich po prostu wyrzucić :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. i cieszę się że puszka Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie odnowiona puszka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!