11.12.2017

święta na okrągło-grudzień

I to już ostatni miesiąc zabawy u Inki w tym roku. Tak, szybko zleciał ten czas. 
A Inka na ten miesiąc wymyśliła nam mini karteczki, 10-12cm.... 
U mnie karteczki powstały z reszty brystolu po choinkach, które robiliśmy z chłopcami i mają wymiary 10cm. Grafiki takie, które jeszcze miałam w zapasach, bo drukarka z komputerem nie działa... a ten sznureczek czarno-biały to z pagonów mojego brata strażaka, 
już nie potrzebował więc przygarnęłam i wykorzystałam :)



Poniżej widać, że karteczki małe przy kopercie...


I tyle by było na ten miesiąc.. :) podsumowanie rocznego kartkowania wkrótce :) 
pozdrawiam i dzięki Inko za świetny rok zabawy !!!


40 komentarzy:

  1. Super są, niewiele potrzeba na takie maleństwa , wystracza resztki papierków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miniaturowe karteczki. I tak niewiele potrzeba aby zwracały na siebie uwagę. Inka miała świetny pomysł! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwa. Gratuluje wygranej w KTM😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki, Agatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie maleństwa :)
    Urocze są...
    Zajrzyj na KTM ( http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/12/podsumowanie-jesiennego-wyzwania-dla.html )
    czeka tam na ciebie i Twoich pomocników niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za ta niespodzianke, w ogóle sie nie spodziewałam!!!

      Usuń
  6. Urocze maleństwa ,grafika słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Piękne są te Twoje maleństwa,Sznureczek bardzo zdobi - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze maleństwa. Scraperce wszystko się przydaje 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe za duzo powiedziane o mnie scraperka ale racja, przydaje sie wiele Tino :)

      Usuń
  9. Piękne dzieła. Gratuluję wygranej w KTM. Podziwiałam Twoje fotorelacje i bardzo chciałam, abyś wygrała. Twoja drużyna była bezkonkurencyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu możemy sobie podać łapki! Dzieki za kibicowanie i rowniez gratulujemy!!! Zupełnie sie tego nie spodziewałam , jest radosc!!!:)

      Usuń
  10. Prześliczne i bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki z uroczym obrazkiem! Mnie podoba się zwłaszcza ta z białą serwetką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prostota idealnie sprawdza się w mini karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!