19.02.2020

lisek

którego wyszywałam w zabawie na blogu twórczej grupy a TU można podziwiać wyszyte liski


Zabawa trochę w ciemno ale ja lubię niespodzianki a że lisek jest uroczy to tym bardziej wyszywanie go sprawiło mi radość ;) Ja tworzę głownie dla dzieci, zatem lisek przyda mi się do jednego z takich projektów. Mam już pomysł w głowie ale do realizacji ostatecznej jeszcze muszę przysiąść. Póki co pokażę Wam kolejne etapy powstawania haftu z mulin, które sama dobierałam:




Lisek bardzo mi się podoba, więc zdjęć sporo, wybaczcie ;)



Wiecie jak to jest, hafcik leżał i czekał aż się wczoraj doczekał wykończenia. Zebrałam materiały, które mi pasowały tu i tam i zaczęłam działać...








I jak Wam się podoba moja podusia ? Chwilowo moja, bo powędruje w lepsze ręce w swoim czasie ;) Mnie się bardzo podoba ten lisek, no i skoro lisek jest uroczy to i cała podusia :)
Dzięki za wspólne wyszywanie !

38 komentarzy:

  1. Agatko, jak pieknie wygląda ten lisek jako podusia. Ach i znów mi tak żal, że mnie maszyna do szycia nie lubi i nie mogę takich śliczności sobie szyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie lubi?! Mysle ze Ty Lidziu sobie ze wszystkim swietnie radzisz:) tylko moze czasu potrzeba ...:)

      Usuń
  2. BRAWO! Jak pięknie wyszyty i super przeznaczenie znalazł. Bardzo dziękujemy za udział w pierwszej części salu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dziekuje za wspólna zabawę, swietnie sie bawiłam :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna poduszka! Idealnie dobrałaś kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna podusia, śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I powstała słodka podusia z liskiem .Prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rudy lisek. Podusia urocza. A moja maszyna dalej że mną nie współpracuje. Muszę ją oddać chyba do naprawy tam gdzie kupiłam 😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro Sylwio, bardzo bo mi sie wciaz maszyna przydaje.... Chociaz tez ja naprawiam co chwile... Jak sie całkiem rozsypie wtedy bede inwestować w nowa :)

      Usuń
  7. Prześliczna, lisek naprawdę przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Ciebie Agatko to jest zdolna kobieta!😍 Poduszka jest taka urocza, do tego na pewno milusia, a to, ile serca w nią włożyłaś sprawi, że każdy z chęcią bedzie sie tulił do liska 😊 Ściskam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, specjalnie mięciutki polar na tył dałam zeby mozna było sie do niej tulić :) dzieki za odwiedziny i ciepłe słowa!

      Usuń
  9. Agatko, lisek jest cudny i podusia też.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudy lisek śliczny,poduszka bardzo ładna , aż miło będzie się do niej przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wykorzystałaś hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bardziej mi żal , że nie wzięłam udziału w zabawie. Świetny jest ten hafcik a zagospodarowanie pierwsza klasa. Podusia jest urocza i na pewno posłuży jakiemuś dziecku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie sie Aniu, bo lisek naprawdę uroczy a zawsze taki prezent mozna komuś podarować :)

      Usuń
  13. Poduszka świetna, jakieś dziecko będzie mieć wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszedł jako sam haft i na poduszce się super prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna podusia Agatko :) Dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko pięknie wykorzystałaś haft :) a lisek cudnie wyszedł :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!