30.09.2016

pomarańczowy

kojarzy mi się m.in. z nagietkiem, który króluje we wrześniu w zabawie u Agatki


U mnie praca nie jest cała pomarańczowa jednak kolorystycznie pasuje do nagietka. Dawno już pojemniczek miał być zrobiony ale jak widać na wszystko przychodzi odpowiednia pora. Pojemniczek dostałam od Cioci, były na nim różne napisy, które starłam papierem ściernym, następnie wraz z pomocnikami pomalowaliśmy pojemniczek na biało.








Potem już moja robota, wybór i przyklejanie serwetki z ptaszkami w kolorystyce pomarańczowej.


Kanty pojemniczka postarzyłam brązową farbą a wszystko polakierowałam lakierem matowym.



Nie wiem jaką funkcję spełniał wcześniej ten pojemniczek ale może być przybornikiem, listownikiem lub nawet osłonką do małych doniczek ziół... mh... pewnie jeszcze jakieś pomysły Wam przyjdą do głowy.... a ja z przyjemnością oddam go w dobre ręce :) 

Ostatni dzień września, aż się nie chce wierzyć, że ten miesiąc tak szybko przeleciał....
Miłego dzionka i weekendu życzę !!!


24 komentarze:

  1. Piękna skrzynecka, super rozjaśni jesienne dni.Pomocnicy na szóstkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Mariolu, rowniez przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  2. Piękna skrzynecka, super rozjaśni jesienne dni.Pomocnicy na szóstkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, rozjaśni szarości s pomocnicy niezastąpieni:) pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Jaka odmieniona ta skrzyneczka. Świetnie teraz wygląda.
    Fajnie, że dzieciaki rwą się do pomocy a jeszcze fajniej że im nie bronisz sobie pomagać:)Dobra mama z Ciebie:)
    Pozdrawiam Cię i buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu staram sie im pozwalać na jak najwiecej twórczości i pomocy przy tym, wiadomo muszę byc bardziej cierpliwa ale dajemy radę, a maluchy sie cieszą:) dzieki i sciskam!!!

      Usuń
  4. Agatko masz wspaniałych pomocników. Skrzyneczka wygląda po metamorfozie rewelacyjny. Bardzo pasuje do obecnej pory roku. Złota polska jesień. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złota jesień- taka najbardziej lubię!!! Dzieki Marzenko i pozdrowionka śle:)

      Usuń
  5. No pomocnicy z tych pomocnych i chętnych widzę , fajniutki pojemnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł super pojemnik! pozdrawiam ciepło:) ps a pomocnicy są fajni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na parapecie z ziołami wyglądałby rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No z taką pomocą skrzyneczka musiała wyjść super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, skrzyneczka jest rewelacyjna - taką jesień to ja lubię.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takimi pomocnikami to nie ma się co dziwić że świetnie Ci Agatko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Pojemniczek wyszedł Ci Znakomicie, A Pomocników miałaś wspaniałych :-) Pozdrawiam Cię z pomocnikami Goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i rowniez pozdrawiam mocno i serdecznie!!!:)

      Usuń
  12. Agatko śliczny pojemniczek, Kochana link który zostawiłaś u mnie przenosi do Mici ze swiata Cienia zamiast do Ciebie. Jak możesz to popraw. Papap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj co za błąd, juz lecę zmienić, dzieki Agatko!:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!