10.08.2015

pocztówka z wakacji u Agatrix 1 część lipiec

zatem przedstawiam pierwszą przesyłkę w zabawie u Agatki, którą wysłałam do Joli.


Według zasad przygotowałam pocztówkę z Białkowa- mojej miejscowości, pamiątkę z wakacji i tu pudełeczko w letnie kwiaty, słodycze i garść przydasiów: filc, wstążki, koronka i inne :)


Jolu, starałam się podpasować przydasiami pod Ciebie, mam nadzieję że Ci się przydadzą !

Wracam dzisiaj do domu i do świata blogowego po długiej przerwie spowodowanej wyjazdami a tu czekają na mnie niesamowite niespodzianki, zacznę od Joli, od której dostałam wspaniałe prezenty:










Piękne pudełeczko a o książce napiszę więcej jak przeczytam :)
Zawartość pudełeczka również wspaniała, wyłożyłam wszystko, zrobiłam zdjęcie, teraz siadam do kompa i co wiedzę że aparat mi niestety spłatał figla i nie wiem co zrobił ze zdjęciem.... no a nie powtórzę go bo już porozdzielałam upominki w odpowiednie szufladki a nie chcę o czymś zapomnieć przy zdjęciu... Jolu PRZEPRASZAM!
Wiedz że wszystko wykorzystam i jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ !!!

Jeszcze się pochwalę że wróciłam po wakacjach z kupką serwetek do decoupage, które zakosiłam od Eli-artystki z Poznania. Polecam, obejrzyjcie Jej dzieła, pisze piękne ikony :)

Dzięki Agatko za organizację !
A wszystkim życzę słonecznych dni !

1 komentarz:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!