29.09.2016

miało być w cętki

ale wyszło ich w efekcie niewiele, zatem się nie pogniewam jak Danusia mi tego nie zaliczy do swojego wrześniowego tematu...


Najpierw wzięłam jedną z tych ramek, pomalowałam na biało i obklejałam...


 Ale kompletnie mi nie szło, to serwetka się rwała, to za mała, to dzieci się zwierzętami na niej zainteresowały........aaaa...krew się gotowała... !!! Na pewno ramki długo nie tknę, ciężko wycudować z niej to co się wymyśli w głowie, tzn. mi ciężko.... :)
 

 Ale już nic mnie nie ruszy. dzisiaj ostoja spokoju jestem !!!
Więc śmiało Danusiu możesz nie uznać tej pracy....


 Zatem wsio wyrzuciłam krótko i zwięźle z siebie ostatnie nerwy ! Gdybym pisała w afekcie robiąc tą ramkę, byłoby zdecydowanie gorzej. Zatem polecam odczekać kilka dni :)

Jeszcze dodam że ramką z odzysku od Marzenki :) DZIĘKUJĘ !!!
Pozdrawiam !!!



34 komentarze:

  1. Agatko naprawę nie wiem co Ci się nie podoba w tej ramce super wyszło tylko jeszcze kiedyś środek czymś wypełnić i będzie piękny egzotyczny upominek w stylu safari. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, może i praca z ramkami nie należała do najłatwiejszych, a dzieciaczki Ci w tym nie pomagały, to i tak wyszło Ci świetnie. Super pomysł na taką interpretację tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, ramka super - idealna na wakacyjne zdjęcia (nawet nie z safari:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ramki, super tę żyrafę wpasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł z rameczkami. Ach ta nasza Danusia, wyciska z nas siły, ale to fajnie bo dzięki temu wymyślamy. Poznajemy swoje prace nawzajem, każda inna i każda ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko mnie się Twoje ramki bardzo podobają i myślę, że Danusia też je zaliczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostojo spokoju ty moja :DD, co się czepiasz- ja bym rok myslała i nie wymyśliła, że tak można serwetkę przykleić, a jak dzieciom trzeba takich safari to ci dosłać mogę :**
    Danusia dobrą kobietą jest i uzna,albo pokrzyka na czerwono drukowanymi literami :DD, ale nie bije ( tylko czasem postraszy :DD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha!!! Kochana jesteś Anitko! Cieszę sie ze niebie Danusia, tak sie bałam...;)
      A za safari dzieki, robiliśmy dzisiaj spider i super menu wiec upodobania w innym kierunku poszły! Sciskam :)

      Usuń
  8. Agatko! Nie wiem czy te twoje rameczki zostaną zaliczone, Ale One są bardzo ładne i tak elegancko wyglądają - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak Anitka napisała,muszę trochę pokrzyczeć ,więc krzyczę głośno "Agatko gdzie te % ,pewnie troszkę wypiłaś i mniej się zrobiło?".
    Kochana rameczki przydatna rzecz ,a jak są afrykańskie motywy i cudowne safari, na które kiedyś się muszę wybrać ,nie mogę przecież nie zaliczyć .
    Trzymaj się kochana,jutro nowy kolorek ,zatem zapraszam serdecznie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu i oczywiście zajrzę i postaram sie zrobić lepiej w październiku:) pozdrowionka śle!

      Usuń
  10. Bardzo fajne rameczki, szło ciężko ale efekt jest super :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. te żyrafki tak spoglądają z ukrycia troszkę:D ale rameczki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna rameczka, wyszła cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I mnie się ramka bardzo podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Może rzeczywiście trochę mało tych cętek ale licząc powierzchnię samej ramki to jest w porządku. Bardzo ciekawy pomysł, rameczki prezentują się ślicznie i efektownie - nie ma co narzekać Agatko. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pięknie i cieszę sie ze ramka zdobyła sympatie :) ciepło pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!