6.04.2018

tniemy, gniemy odc. 4

u Ewy kolejny odcinek zabaw w przestrzenne karteczki.


Bardzo przyjemny składaczek, powstało z nim u mnie kilka karteczek, 
każda inna, mimo, że baza ta sama :)




Urodzinowa dla Michała, który lubi gry i robotę w obejściu, pomocnik rośnie ! :)




ślubna mi się bardzo podoba :) jest taka delikatna :)



Poniższa kartka z misiem jest na wyższej bazie niż w oryginale u Ewy, 
chciałam trochę poeksperymentować :)


I rodzinna przestrzenna fotka :


Dzięki Ewo za kolejną świetną lekcję, mnie one dużo uczą ! 
Miłego weekendu życzę :) iiiii   Pozdrawiam !!!








46 komentarzy:

  1. Agatko, super karteczkowa produkcja, te z sówką podobają mi się najbardziej:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te składaczki ,sowiaczki najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująco to wszystko wygląda :) Podziwiam wenę i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko ,u Ciebie jak zawsze piękny hurcik ! Zachwyciły mnie dziecięce i ślubna ,ale sowie ,kolorowe też przyciągają wzrok :-) Cieszę się ,że kombinujecie ( ekipa TiG )sobie z wielkością form i wymyślacie nowe rozwiązania .Możemy się wzajemnie inspirować i uczyć dzięki temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki, z sówkami najbardziej urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, ślubna jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak jak zawsze niezły hurcik, świetne wszystkie aczkolwiek ślubna chyba najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Wszystkie karteczki są Prześliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cięcie i gięcie. Karteczki oryginalne i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tniesz i gnieciesz! A te sówki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko - zachwycona jestem Twoimi składaczkami, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Składaczki pierwsza klasa,wyszły pięknie aż buzia się od razu uśmiecha na ich widok.
    POzdrawiam Agatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu za ciepłe słowa i rowniez przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  13. Cudne karteczki, nie pomyslalabym ze ten wzor jest tak uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalne, pomysłowe i śliczne karteczki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszły Ci te składaczki Agatko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle naginasz Agatko:-) Śliczne oryginalne karteczki i te bajkowe kolorki... Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tniesz i gniesz jak trzeba!
    Jedna baza A pomysłów na wykorzystanie bez liku...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko, śliczne kartki, ślubna najbardziej mnie urzekła.
    Ściskam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Agatko, świetne karteczki i ta ich ilość... ja ledwo jedną zdołałam zrobić, jakoś nie przepadam za robieniem składaków, ale próbuję bo bardzo mi się zawsze podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez próbuje Lidziu a ilosc dopasowuje do potrzeb :)

      Usuń
  20. Super przestrzenna produkcja. Pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko świetne te karteczki!
    mnie ta forma bardzo sie spodobała i pewnie jeszcze coś w niej przygotuje
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Agatko - zachwycona jestem Twoimi składaczkami, są śliczne:)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!