18.01.2019

wielkanocne kartkowanie-styczeń

W styczniu wytyczna od Magdy to kwiaty kojarzące się z wielkanocną dla mnie także z wiosną :)


Znalazłam fajną grafikę, a że ostatnio niezapominajkami się zachwycam, ich delikatnością, niesamowitym kolorem i tym jak pięknie rosną w ogrodzie tworząc niebieski dywanik.... to u mnie karteczki właśnie z nimi. 




Kolorystyka, jak widać baaaardzo niebieska :) mnie się podoba, optymistyczna i wesoła :)


Może kiepsko pasują jeśli chodzi o te żółcie i zielenie rozwijające się wczesną wiosną ale każdy mógł zinterpretować temat na swój sposób przecież :)  
Pozdrawiam Was ciepło i czekam na wiosnę cierpliwie !


40 komentarzy:

  1. Bardzo ładna niezapominiajkowa grafika na Twoich karteczkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niezapominajkowe karteczki Agatko, bardzo lubię niebieski więc jak dla mnie idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna mi się coraz bardziej podobać Twój sposób na hurt kartkowy :-)
    Pomysł a potem to juz tylko kalka :-) Ja tez bardzo lubię niezapominajki a Twoja grafika faktycznie urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne Agatko są Te Twoje karteczki, super grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię niezapominajki a te na Twoich karteczkach uroczo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, przepiękny hurcik niezapominajkowy.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne niebieskości na Twoich kartkach :-)
    U mnie jeszcze białe i różowe niezapominajki szaleją, bardzo lubię je w ogródku mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa tez białe i różowe? Zapewne rownie urocze :)

      Usuń
  9. Czarujące karteczki, Agatko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wykorzystałaś tę piękną grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze karteczki Agatko - kojarzą się już z ciepłą wiosną dzięki grafice w delikatne niezapominajki, które uwielbiam :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki! Jeden motyw a inne ułożenie i karteczka całkiem inna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajną grafikę wybrałaś :) i super karteczki z nią powstały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!