11.03.2020

kartki BN i święta na okrągło- marzec 2020

Dzisiaj karteczka o bardzo ciekawym kształcie, którą nam zadała Ula a ja połączyłam z kolędą Inki.


Od razu wiedziałam, że karteczkę zrobię, mimo pracochłonnej formy :) Lubię wyzwania i ciekawią mnie nowe formy, chętnie się uczę, nawet gdybym miała ją zrobić tylko raz. Ale tym razem nie podoba mi się za bardzo to co stworzyłam, źle dobrałam papiery a potem już nie dało się nic naprawić...





Taki misz masz hehe... ale spróbowałam, co mnie cieszy a karteczka na pewno ucieszy też kogoś w grudniu :) a to największy plus tych ciekawych form, bo są "inne" :) 

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie z zakątków zachodniej Polski :)

32 komentarze:

  1. Agaciu brawo za formę kartki, wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko nie narzekaj, kartka jest super i bardzo fajnie wygląda ta każda część inna. Wielkie brawa dla Ciebie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło.
    Kartkę w tej formie widzę chyba druga lub trzecią i kusi mnie. Boję się tylko zacząć, bo mi jak już się coś spodoba to koniec. Spróbuję napewno. Zobaczymy co wyjdzie.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada na bardzo skomplikowaną ji pracochłonną

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, kartki są wspaniałe, podziwiam ogromnie! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta kartka! I każda część inna, to też ciekawe rozwiązanie... bo można przekładać i z innej strony podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niby taka niepozorna na pierwszym zdjęciu a tu taka piękna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, żeby próbować tym bardziej gdy sorawia nam to przyjemnośc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa. Dla mnie za trudna, ale podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, bardzo podoba mi się Twoja karteczka, świetnie sobie poradziłaś z tą formą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sądzę, że jeszcze w razie potrzeby coś można na niej umieścić;-)
    Forma świetna, a Ty się żadnej dziwnej kartki nie boisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna !!! Super połączyłaś te dwie zabawy :)
    Pozdrawiam Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co narzekać- świetna praca, i niebanalna forma :-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kompozycja, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko wyszła bardzo ciekawa kartka :) Fajnie, że próbujesz! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!