15.01.2020

książki i zakładki

Dzisiaj post książkowy, dzięki zabawom Lidki i Ewy. Trafiłam na nie po prostu zaglądając do dziewczyn, nie myślałam, że się aż tak zaangażuję. Pomysły organizatorek bardzo mi się spodobały więc się bawię, przynajmniej w tym miesiącu, zobaczymy co będzie dalej :)

u Lidki TO


w styczniu przeczytałam poza zabawą te książki, przyjemne całkiem, mimo, że różne  :)



 Lidce chodziło o to, by przeczytać książkę związaną z tymi literkami SNR 
S to imię lub nazwisko autora, N to tytuł a R to okładka
Ależ miałam frajdę podczas szukania odpowiedniej książki :) Specjalnie pojechałam do biblioteki sama, przeważnie jeżdżę z dzieciarnią. Ale z nimi szukanie książki na pewno by nie wyszło. Oczywiście leciałam półka po półce przeglądając imiona i nazwiska autorów. Poszło dość sprawnie :) Przyznaję, że już miałam wziąć książkę z naciąganą okładką i bez tytułu a tu taka niespodzianka :) zatem u mnie:
S to Sarah Blake, N to Niedoręczony list i R jak róża na okładce :) No byłam zachwycona :)


Już mniej jestem zachwycona treścią książki. Generalnie książka o wojnie, historyczna, trochę nie moja bajka. Może i pomysł ciekawy, dziennikarka jedzie pociągiem przez Europę i nagrywa ludzi na taśmę, oczywiście różne historie przy tym składające się w całość, no i temat listu, jak w tytule. Przyznaję, że zakończenie mnie zaskoczyło. Cieszę się, że ją przeczytałam do końca ale nie będę jej nikomu polecać.

Jednak mimo wszystko Lidko, bardzo dziękuję za zabawę, podoba mi się szukanie tych książek bo ja po taką książkę nigdy bym na półkę nie sięgnęła a tu przetarłam szlak i jest fajnie :):):)

a u Ewy TO zabawa w tworzenie zakładek. Nie zrobiłam ich wiele w swoim życiu ale skusiłam się :)


Szczerze się przyznam, pierwsza książka o której pomyślałam to ZBRODNIA I KARA. Uśmiejecie się pewnie ale bardzo podobała mi się ta książka :) w liceum....Nie mam pamięci ani do tytułów filmów ani do tytułów książek, no i chyba jest sporo książek, które wspominam ciepło (nie pamiętając ich tytułów) ale pierwsza do głowy  gdy czytałam zasady zabaw Ewy, przyszła mi właśnie ta.
 Dziwne, prawda? 
Ale stwierdziłam, że cóż, skoro mnie tak się skojarzyło to raczej o to chodziło :)

Zatem moja zakładka.... sama ją malowałam cienkopisem.... zakładkę włożę do książki oddając ją do biblioteki, może komuś się przyda :)




Książkę czytałam raz, do dziś pamiętam jak mnie ciekawiło i co dalej i co dalej, szczerze przyznam, że jako mama nie mam ochoty sięgać kolejny raz po tą lekturę, mój repertuar od powieści kryminalnych i psychologicznych zmienił się na bardziej łagodne lektury, kto wiec, może kiedyś znowu wrócę do pikantniejszych książek :) póki co podsyłam Ewie dziwne skojarzenia ale moje !

Dziewczyny , obie mnie zainspirowałyście i świetnie się przy tym bawiłam :) DZIĘKUJĘ !!!
Pozdrawiam ciepło !!! i czekam na Wasze kolejne pomysły !

38 komentarzy:

  1. A wiesz, że też chcem wziąć udział w tej zabawie zakładkowej. Jak czytałam o tej zabawie to też od razu miałam w głowie książkę która pamiętam jeszcze z czasów szkolnych. A dziwny zbieg okoliczności pozwolił akurat Gabrysi przynieść ja do domu jako lekturę. Hi. Więc pół roboty już mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na Twoja zakładkę Sylwio, myślę, że fajnie się będziesz bawić, no i zakładka dla Gabi będzie gotowa ;)

      Usuń
    2. Tak, może też zostawimy ją w książce i oddamy do biblioteki. Już parę postów o tym czytałam.

      Usuń
  2. O kurczaki, mocna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbrodnię i karę czytałam dopiero na studiach, Dostojewski był daleko poza kanonem, kiedy chodziłam do szkoły, znak to, że jestem troszkę starsza:-) Zakładka bombowa, albo właściwie... ostra;-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak raczej ostra :) a wiekiem nie przejmujemy sie , prawda Olu?!;)

      Usuń
  4. książka naprawdę dobra, zakładka idealna do ksiązki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super Agatko, ogromnie się cieszę, że się ze mną bawisz i że udało Ci się trafić tak idealnie książke, no brawo :) A zakładka na zabawę u Ewuni jest świetna, fajnie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze Lidziu :)

      Usuń
    2. Agatko, jeszcze taka jedna podpowiedź, że na pierwszej książce jest R jak Rękawiczka a na 4 jest R jak Ręce, też Ci to zaliczam do literek :)

      Usuń
    3. Wow, nawet nie zwróciłam uwagi, dzieki Ludziu :)

      Usuń
  6. No zakładka iście krwista :). Chciałabym zobaczyć minę tego, kto ją znajdzie ;)

    Dostojewskiego czyta mi się fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe😂 Tak mina moze byc ciekawa, no a lektura faktycznie ciężka ....

      Usuń
  7. Zakładka idealna do tej właśnie książki (świetnej zresztą).
    Buziaczki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka obłędna! Kolory świetne :-)
    Powodzenia w dalszych poszukiwaniach i w tworzeniu kolejnych zakładek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko podziwiam , bo mnie by nie przyszło do głowy szukać książek zawierających te litery od Lidzi. Zdałam się na los szczęśia będą to będą a nie to nie. Czytam po prostu to co lubie i co czeka w kolejce.
    Skojarzenie ulubionej ksiażki tez mnie zaskoczyło , nienawidziłam czytać lektur w szkole. ALe zakładka wyszła super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jak to fajnie Aniu, ile ludzi tyle pewnie skojarzeń 😂

      Usuń
  10. Zbrodnię i karę też wspominam po dziś dzień...ciekawe czy nadal jest w kanonie lektur? Zakładka powala!!
    Niedoręczony list też czytałam...mi się podobała, ale faktycznie opowieść nieco rozwleczona :( od razu rozejrzałam się czy mam coś na zabawę u Lidzi ;) książka leży przede mną...lecę do Lidki zobaczyć o co kaman ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe widzisz, moze i Ty sie Justynko pobawisz z nami :)

      Usuń
  11. Ja lubię większości lektur szkolnych :) Zresztą bardzo lubiałam wtedy czytać i miałam na to czas :) Bardzo fajną zakładkę zrobiłaś Agatko :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe wyzwania i Ty jak zwykle doskonale sobie z nimi poradziłaś. Swoją drogą, to Twój czas chyba z gumy jest i osiąga niebotyczne rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie Marysiu, niestety nie jest z gumy, niestety ....;(

      Usuń
  13. tych książek nie czytałam, ale brzmią ciekawie. O kurcze, zakładka mordercza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zakładka i książka, Zbrodnia i Kara do dziś ulubiona moja lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wysyp książek:) Fajna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!