27.02.2017

kartki przez cały rok-luty 2017

U Uleńki rządzi w lutym słodki i pachnący piernik... mniam ! Aż miło wspominać minione święta..


I u mnie takie różnorodne pierniczki się upiekły, jedne są z gąbki, inne z kartonu a jeden nawet wykonałam na szydełku (męczarnia straszna, bo kiepska ta nitka jest, śliska)




A przechodząc koło lodówki zobaczyłam , że i tam wśród naklejek wiszą piernikowe ludki... odkleić nie było łatwo ale się udało i powstały kolejne karteczki :)


Stadko piernikowe razem:


 I moje zapełniające się świąteczne pudełko, tylko kartki na Boże Narodzenie
i te tegoroczne oczywiście :)


Dzięki Ulo za kolejną fajną inspirację ! Czekam na marcowy temat i pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają i dziękuję za słowa, które u mnie pozostawiacie :) PA !


32 komentarze:

  1. Bardzo fajne karteczki fajne te ludziki na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutko dziś u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuj już kolejne pudełko ;-D Piękny piernikowy hurcik :-D Wspaniale przybrane lukrem te ludziki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie kartki jak zwykle, hurtem :) Cudne są wszystkie, ale w szczególności podoba mi się ta z szydełkowym pierniczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie zamknij w pudełku , żeby pierniczki do Świąt nie zwietrzały :) Och wszystkie tak apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko Ty mnie zawsze zaskakujesz ilością....Ty masz chyba turbo doładowanie w rękach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Pewnie niedługo sie skończy jak Zosia zacznie chodzić i otwierać wszystkie szafki i szuflady ;)

      Usuń
  7. Agatko, aż zapachniało pierniczkami. Same piękne i słodziutkie kartki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie wyglądają a do tego pachnie od nich... optymizmem, bo cudnie się te karteczki uśmiechają:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko takie kartki to nie wiadomo schrupać czy podziwiać. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Prześliczny ten hurcik, Co jedna to ładniejsza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko wszystkie karteczki śliczne! Najbardziej zauroczył mnie ludzik szydełkowy :) To ja dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta z szydełkowym ludzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jesteś niesamowita , Braknie CI wypłaty żeby wysłać te wszystkie kartki, jak nic w grudniu będzie spokojnie ponad 200szt :-)
    Pierniczki świetne wszystkie ale najbardziej spodobała mi się kartka z gwiazda betlejemska.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje Aniu :) do 200 chyba nie dobije bo u mnie z wypłata kiepsko hehe:):):) zawsze mogę potem na kiermaszu przed świetami sie wystawić!:) sciskam!

      Usuń
  14. Karteczki śliczne ,jak zwykle smakowite pierniczki i bardzo ładna karteczka z gwiazdą betlejemską.



    OdpowiedzUsuń
  15. Toż to cały pierniczkowy szwadron :) Super karteczki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki, szydełkowy pierniczek jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!