4.06.2017

kartki BN-czerwiec

Nie wiem co się stało, post zamieściłam w czwartek ale zniknął...
więc się poprawiam i przepraszam za zamieszanie Ulo.

Kolejny miesiąc, więc i kolejna odsłona zabawy u Uli
W tym miesiącu na naszych kartkach ma się znaleźć ptaszyna :) U mnie proste do bólu karteczki, znowu hurcik bo za dużo jest tych grafik w sieci.... 
Ale temat lekki i przyjemny więc i miło spędziłam przy nich czas :) ot taki prezent sobie zrobiłam na dzień dziecka w czasie drzemki Zosi :)





 Wiem, że tempo szybkie, bo przecież dzisiaj dopiero pierwszy czerwiec...ale uwierzcie, żadnych przecieków co do tematu nie miałam, tylko ta drzemka Zosieńki mnie uratowała :)



Tym optymistycznym akcentem chyba zakończę ten tydzień i będę Wam życzyć słonecznego weekendu ! A wszystkich, którzy się czują dziećmi życzę mnóstwa uśmiechu
 i optymizmu każdego dnia i wielu niespodzianek od życia !!! ściskam :)


36 komentarzy:

  1. Szaleństwo poprostu szaleństwo haha. Ja się jeszcze nie rozejrzałam za ptaszorkami a ty Agatko tyle karteczek zrobiłaś. Hurtowo ale rzeczywiście grafiki cudne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko cudowne karteczki :) Grafika na drugiej kartce jest piękna :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szybka jesteś. Kartki cudne
    Ja dopiero wzór przygotowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, podziwiam :-)
    Śliczne grafiki znalazłaś, a ilość imponująca.
    Ja dopiero się zastanawiam...
    Miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ieonko, ja po prostu niedługo wyjeżdżam i chce zdarzyć ;) sciskam

      Usuń
  5. Agatko! Tytuł się ukazał tylko kartek brakowało,A ja się ich naszukałam i już myślałam że z moimi oczami jest coś nie tak :-) Karteczki są przepiękne,A ilość jak zawsze imponująca - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale hurt! :) Wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda inna i każda piękna. I jaka ilość!!!Z grafiką 1 i 6 podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy cos sobie moze wybrać hehe:) dzieki i pozdrowionka sle:)

      Usuń
  8. Ale szybko się uwinęłaś :) I jak zwykle hurcik :) Ale nie dziwię się, skoro takie piękne grafiki wybrałaś. Też nie mogłabym się zdecydować na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agaciu, jak zwykle zachwycający hurcik. Ptaszyny są przeurocze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko jesteś niesamowita z ta ilością kartek . Grafiki z ptaszkami cudne wybrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz tempo!!
    Agatko świetne kartki i użyłaś kilku moich ulubionych grafik:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na Twój fantastyczny urobek, to myślę, że Zośka to chyba mała Śpiąca Królewna i dużo sypia:-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, śpiąca moze nie ale królewna na pewno!!! Sciskam:)

      Usuń
  13. Ale Ci się stadko zebrało:))super:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko, dużo i uroczo. Jak zwykle, jesteś bardzo dobrze zorganizowana. Ja nad jedną kartką spędzam wiele godzin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko - jak zwykle szybka, energiczna i hurtowa, za to piękna i różnoraka! cudny wysyp karteczek:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ wysyp tych ptaszkowych karteczek, co jedna to piękniejsza :)
    Bardzo podoba mi się ta z bombkami w ostatnim rzędzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki u Ciebie wysyp pięknych karteczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!