10.06.2017

Nominacja Liebster Award

Wyjątkowo dzisiaj ale zostałam nominowana do Liebster Award przez Au-une za co bardzo dziękuję
 bo się tego nie spodziewałam :)

Zadano mi kilka pytań, teraz chętnie na nie odpowiem:
1. Co Cię najbardziej relaksuje?- chyba robótkowanie, jakiekolwiek i przyroda :)
2. Czego się najbardziej boisz?- wypadków samochodowych, brrr!!!
3. Ulubiony film?- brak, przykro mi bardzo, nawet jeśli jakiś film mi się podoba to niestety nie mam pamięci do tytułów... taki ubytek na mózgu :)
4. Ulubione słodkości?- czekolada z orzechami laskowymi :):):)
5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?- pomyślałam, że będę miała taki twardy dysk w sieci i trafiłam, że mogę zrobić bloga, bez jakiegoś większego przekonania czy potrzeby dzielenia się z innymi ale wszystko po jakimś czasie się zmieniło i rozkręciło i daje mi to radość... dzięki blogowi też poznaję świetne osoby więc póki co to jestem i pokazuję co tam sobie wydłubię :)
6. Gdzie szukasz inspiracji?- nigdzie czyli w głowie ! Chociaż przyznaję że też w sieci i na Waszych blogach czasem mi coś tam przy oglądaniu zaświta w główce :)
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?- żeby wszyscy w pobliżu, najbliżsi i przyjaciele byli zdrowi i szczęśliwi w tym miejscu co są :)
8. Kawa czy herbata?- z dwojga złego herbata
9. Książka czy czytnik?- książka
10.Czy jest jakaś technika, której chcesz się nauczyć? - Nie wiem czy technika ale chciałabym nauczyć się wypalać różne piękne cuda wypalarką w drewnie, od dawna jakoś za mną to chodzi, może kiedyś spróbuję :) Podziwiam też wiele technik, których nie umiem ale przecież nie wszystko trzeba umieć robić, byłoby nudno ! :):):)

Bardzo dziękuję za tą nominację, ja zapraszam do zabawy:
a to pytania ode mnie, trochę dziwne ale...:
1. Czy jest coś (cokolwiek) czego chciałabyś się nauczyć)nie chodzi mi tylko o robótki ale też np. o jazdę na nartach, rowerze, łyżwach , konno itd.)?
2. Czy zdradzisz swoje marzenie z dzieciństwa ? (ja swoje pamiętam, chciałam mieć kabrioleta czerwonego lub czarnego i jeździć z rozwichrowaną głową tu i tam)
3. Co czujesz gdy widzisz robactwo wszelakie?
4. Czy Twój zmysł węchu jest wrażliwy na ekstremalne zapachy?
5. Ulubione kwiaty?
6. Czy lubisz chodzić w butach na szpilach czy wolisz balerinki?
7. Spodnie czy spódnica? dlaczego?
8. Czy masz jakiś  wyjątkowy nawyk czy przyzwyczajenie ? 
9. Kubek czy szklanka ? (Jestem ciekawa czy ktoś jeszcze pije ze szklanki jak w PRL-u- znam jedną taką Osobę-mój Tata :))
10. Jesteś realistką , optymistką czy może pesymistką ? Jak patrzysz na świat ? Uśmiech Ci towarzyszy każdego dnia ? 

Miłego weekendu zycze!!!
Oczywiście ta zabawa to żaden przymus, więc osoby przeze mnie nominowana w zupełności nie muszą nic ! Zachęcam tylko i zapraszam z uśmiechem i pozdrowieniami !!!


27 komentarzy:

  1. Agatko, fajnie było poznać Cię trochę bliżej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :) Fajnie było poczytać ciekawostki o Tobie, tez najbardziej lubię czekoladę z orzechami! ;) Ale pytania tez dobre powymyslalas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest poznać Cię bliżej Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Gratuluję Ci Nominacji i Zarazem Dziękuję Tobie za Nominację, Pytania są świetne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było co nieco poczytać o Tobie , znowu wiem cos więcej :-)
    No i oczywiście gratuluje nominacji.
    Buziaki
    P.S. Wypatruj listonosza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sie przedstawiłaś :) Oj wypadków też się boję, i szybkiej jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. W pełni zasłuzona. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Wpis na moim blogu wkrótce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze dobrze bedziesz sie bawić:) sciskam!

      Usuń
  8. Dziekuje Agatko za nominacje;) chetnie wezne udzial w zabawie ;) baaardzo dziekuje za to wyroznienie z pewnoscia poznamy sie blizej;) na pytania odpowiem mysle dzis wieczorkiem jeszcze raz dziekuje i sciskam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, bardzo serdecznie gratuluję nominacji. To zasłużone! Trzymam kciuki i życzę udanej zabawy.
    Bardzo dziękuję za urocze pamiątkowe wpisy. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I zaś wiem o Tobie coś nowego :).

    Mój tato też pije że szklanki. Reszta rodziny z kubków :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mamy cos wspólnego (tatusiów pijących ze szklanek) fajnie!!!

      Usuń
  11. Że niby ja zostałam nominowana??? Kurcze, ja to się dopiero nie spodziewałam :))))) Dzięki Agatko za wyróżnienie. Dla mnie szok! Powiem szczerze, nawet nie wiedziałam, że u mnie bywasz :))) Mało kto u mnie komentuje, nie wiem, kto czyta, czy w ogóle czyta, co napiszę. Tym bardziej mi miło, że zostałam wyróżniona. I cieszę się, że w wyniku jakiegoś zrządzenia losu do Ciebie znowu trafiłam :) W sumie to już tu bywałam wcześniej :) Miło Cię było poznać lepiej. Fajne pytania wymyśliłaś. Pozdrawiam Małgosia

    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo ze jestes zadowolona z tej nominacji, baw sie dobrze i do zobaczenia w eterze:):):)

      Usuń
    2. A i bywam u Ciebie ale niestety nie komentuje mimo ze bym chciała ale nie mam tam konta...

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!