17.07.2018

wielkanocne kartkowanie- lipiec

W tym miesiącu Madzia wymyśliła nam na temat główny : BARANKA :) zwierzątko jest mi bliskie z racji nazwiska ;) ale i znak zodiaku mam taki rogaty :):):)


Wiecie, że ze mną to już tak jest, że jakaś grafika mi się spodoba to nie ma bata i powstaje sporo karteczek w podobnym klimacie. Tym razem dokładnie tak się stało. Wydrukowałam grafikę z barankiem w 9 kopiach i stworzyłam podobne ale jakże inne karteczki.






Wielkanoc kojarzy mi się z życiem więc i z kolorami, stąd u mnie zawsze kolorowo w tym temacie ;)
Dzięki Madziu za fajny temacik i pozdrawiam tych, którzy wytrwale mnie odwiedzają !





26 komentarzy:

  1. Zadanie wykonane hurtowo:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko hurcik fantastyczny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona kobieta :-) Agatko jak zawsze poradziłaś sobie doskonale z tematem . Bardzo fajne te barankowe kartki.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają:) i zapasik kartek znacznie się wzbogacił

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwota jest ogromna i to za życie które jest najcenniejszym darem... Pomóżmy dokonując wpłaty,wysyłając SMS-a czy udostępniając ��
    Czy zdążymy ? Nie wiem,ale gdy każda osoba się zatrzyma i nie przejdzie obojętnie jest na to większa szansa �� Działajmy https://www.siepomaga.pl/serce-oliwii Śmierć w ramionach matki albo operacja warta fortunę. Oliwce kończy się czas!Pani Agato mam do pani taką małą prośbę udostępni pani tą zbiórkę u siebie na stronie operacja warta 5 milionów dziękuję w imieniu bardzo chorej Oliwii pozdrawiam Basia Japoł

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły hurcik, ale to dobry pomysł jeśli potrzeba nam więcej kartek.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i jaka słuszna ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agaciu, świetny hurcik, a ten baranek jest naprawdę przepiękny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Piękną tą grafikę masz na tych kartkach, Karteczki są śliczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity hurcik Agatko, a grafika z barankiem cudna.:) Pozdrawiam Agatko!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!