10.01.2020

Zimowy SAL z Hobberią

W KTM dziewczyny mnie skusiły do kolejnej zabawy


wszystko fajnie jednak choroba dzieciarni mnie pokonała 😔i spóźniłam się z wyszyciem ich...









Jak widzicie powstały pierwsze w tym roku świąteczne zawieszki na choinkę i wędrują także do Kasi i Moniki, kolory dobierałam sama z moich resztek i mulin bez numerów. 


Szczerze, bardzo się cieszę, że je w końcu skończyłam haftować. Ciążyło mi to z tyłu głowy, że wzorki dostałam a z zabawy się nie wywiązałam. Ale już jest ! Lepiej późno niż wcale jak to się mówi :)

Miłego weekendu Wam życzę i mimo wszystko zimowego :) (u nas dzisiaj + 16 stopni było....)

40 komentarzy:

  1. Agatko szybkiego powrotu do zdrowia i nie martw się lepiej późno niż wcale 😊.
    Wspaniałe zawieszki .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik .Skoki temperatur nas dobija.Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Na szczęście Gwiazdka jest co roku więc napewno się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki Agatko :) pogoda szaleje razem z wirusami, aż sie boję co będzie dalej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, mimo zawirowań dokonałaś tego! Powstały piękne hafciki :)
    Ps. Dużo zdrówka dla dzieciaków. Oby jak najmniej chorowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. w afryce mieszkasz? :P najważniejsze, że ukonczone, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te hafciki :) zdrówka dla Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne hafty, Agatko, takie drzwi zawsze mnie intrygują - co też się za nimi znajduje?
    Możesz podesłać mi taką temperaturę jak u Was:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko te drzwi są cudne. Niestety ja się całkiem spóźniłam nawet na zapisy "-) Twoje wyszły świetnie a dzięki spóźnieniu masz już dwie zabawy ze stycznia z głowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze że sie udało skończyc, a jakie fajne mają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie inne ale co tam, pomarańczu ma sporo wiec pewnie dlatego 😂

      Usuń
  11. Śliczne zawieszki :-) Te drzwi są obłędne...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na niektóre sprawy nie mamy wpływu mimo najlepszych chęci.

    Ślicznie wyszły te drzwi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zawieszki z motywem drzwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalona!! ten hafcik na ciemnym tle wyszedł szalenie interesująco :) ciekawe jakby wyszedł na czarnej albo granatowej kanwie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze tez ciekawie, niestety obecnie takiej nie posiadam 😬

      Usuń
  15. Ślicznie Ci wyszły te zawieszki Agatko!
    Prawdziwie świąteczne drzwi...aż chciałoby się w nie zapukać i krzyknąć ho,ho,ho ;):)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zawieszki :)
    Podobają mi się te drzwi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne hafciki :) też je wyszywałam z KTM ale u mnie wszystkie drzwi trafiły na kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!