1.05.2015

wymianka parakulinarna

Cóż za zabawa :) Zapisałam się u Hubki na wymiankę, zostałyśmy dopasowane w pary i wymieniłyśmy się upominkami. W paczuszce miał się znaleźć pirzepiśnik (ozdobiony własnoręcznie) wraz z 5 łatwymi i sprawdzonymi przepisami, coś własnoręcznie zrobionego związanego z kulinariami, słodziak zrobiony własnoręcznie, drobnostka do kuchni, karteczka z pozdrowieniami i kto co chce ;)


Z obowiązkowych rzeczy wysłalam dla Gosi mojej zabawowej pary notesik z moimi ulubionymi szybkim przepisami, który ozdobiłam filcem i kolorową mufinką :) świeczkę ozdobioną babeczkami metodą decoupage, słoiczek z powidłami własnoręcznie zrobionymi, karteczkę ozdobioną także babeczkowo, widelczyki do przekąsek i kilka przydasiów do tworzenia nowych dzieł :)








A od Gosi dostałam TO:



foremka do wykonania uli


notesik z przepisami, w którym jest m.in. przepis jak wykonać ule



karteczka


śliczne magnesy


mnóstwo serwetek


ślicznie ozdobiony pojemnik na herbatę z...


... niespodziankami :)



ciasteczka, przepyszne zniknęły szybko zjedzone przez moich synków ;)


Organizatorce BARDZO DZIĘKUJĘ za wspaniała zabawę i proszę o WIĘCEJ !!! :)

4 komentarze:

  1. Super prezenty sobie zrobiłyście, szkoda że ja nie mogłam wziąć udziału w tej wymiance, ale za dużo miałam innych rzeczy do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, robisz tyle wspaniałych zabaw, rzeczy, dzieł.... cieszysz wielu ludzi, za to Ci dzięki ! A co do wymianki to następnym razem może będzie w lepszym dla Ciebie momencie to uda się nam razem pobawić :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!