6.06.2019

zabawa z motywem- odc. 5

Zeszło mi z napisaniem posta ale dzisiaj jest majowa odsłona zabawy Ewy
gdzie a maju miałyśmy do wyboru temat: dzień czy noc?!

Drukarka nadal zepsuta więc wydruk musiałam zrobić w domu kultury co w moim przypadku nie jest takie proste ale jak już miałam wydruki to zabrałam się za kolorowanie, kredki Zosi-prezent urodzinowy od chrzestnej, ja pożyczyłam i fajnie się bawiłam :)



Powstały takie oto kolorowe karteczki:




A poniżej już w komplecie:


Ciekawe co Ewa wymyśli nam na czerwiec? Ostatnio jakoś mi nie po drodze do biurka i papierów, zasypiam wieczorami z którąś z dziewczyn, budzę się po nocy i już nic tylko przenoszę się do siebie.... w dzień Teresia tylko mówi "choć" i łapie za rękę więc też nie ma jak, w locie jak postawię parę krzyżyków to jest fajnie :) Taki czas, że Tereska sama jeszcze nie chce a jednak chce za całą resztą:) W ogrodzie chwasty nie dają za wygraną, walczymy z nimi ale wiadomo jak to jest :) Dzisiaj pokropiło, no ale jak zdjęłam pranie to deszcz się skończył więc tak to u nas na dzikim zachodzie teraz jest :) Wesoło jak zawsze hehe :) Pozdrowionka przesyłam od naszych modelek i całej ekipy !!!




24 komentarze:

  1. Kartki super, ta ze słońcem i księżycem w jednym - dla mnie bomba! ale i tak dziewczynki skradły show bo są cudowne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. AMnie też ta kartka ze słońcem i księżycem podoba się najbardziej, ale zdjęcie w wiankach przebija wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki, a dziewczynki w wianuszkach wyglądają prześlicznie.:) Pozdrawiam Waszą ekipę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to możesz nic papierowego nie robić, jeśli weny nie masz, ale koniecznie wstawiaj zdjęcia modelek :) Fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dziewczynki z wianuszkami chabrowymi. Jakbym widziała swoje córki, gdy były małe. Kartki zrobiłaś świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pewnie nasze tez szybko urosną:) dzieki za ciepłe słowa Izo :)

      Usuń
  6. Modelki koncentrują na sobie całą uwagę :-) Słodkie są :-)
    Karteczki bardzo pomysłowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie elfiki masz w tym swoim ogrodzie :-)
    Walka z chwastami to niekończąca się walka;-) Ja ostatnio wydzieram tylko te duże ;-) Karteczki radosne jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak zeby nie zakwitły i nie wydały nasion, dobry myk, no ale te małe mnie tak drażnią 😬

      Usuń
  8. Twoje dziewczynki są tak słodkie, że szczerze powiedziawszy ledwo spojrzałam na karteczki- przepraszam. Buziaki dla tych pięknie uśmiechniętych ślicznotek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle czarujesz Agatko. Karteczki świetne a dziewczynki boskie. Pięknie tam u Was, tak swojsko i w zgodzie z naturą.Uściski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak wieś to wieś :) dzieki Marysiu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  10. Jak widzę bawiłaś się świetnie , kartki extra Ale bledną przy Twoich dziewczynach , wyglądają bosko . Kiedy ta Tereska tak urosła :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, przepiękne karteczki zrobiłaś, fajnie tak czasem sobie pokolorować.
    Cudne są twoje modelki. A widziałaś jak zainspirowały Izabelkę?
    https://kicikicitata.blogspot.com/2019/06/gdy.html#comment-form
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisała do mnie w tej sprawie meila ale posta jeszxze nie widziałam juz lecę zerknąć :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!