13.07.2015

truskawkowa świeca

Sezon truskawkowy powoli się kończy ale co stoi na przeszkodzie żeby pyszne truskawki mieć przez okrągły rok na wyciągnięcie ręki :)?


Myślałam że w lipcu zrezygnuję z udziału w zabawie bo wkrótce wyjeżdżamy rodzinnie i obawiałam się że nie zdążę a tu taka niespodzianka !!! Kolorystyka do własnego wyboru :)
zatem:
Świeca wykonana na wyzwanie kolorystyczne u Danusi i lipcowe roczne podsumowanie zabawy







Ja co prawda dołączyłam do zabawy dopiero w lutym ale podobało mi się i fantastycznie się bawiłam,  a za ten minimalizm i pośpiech,  przepraszam Danusiu i dziękuję za tą zabawę.... 
no i czekam na Twoje kolejne pomysły !!!

33 komentarze:

  1. Agatko śliczna świeca,akurat jeszcze trochę na czasie bo truskawki nadal są ,choć już się pomału u mnie kończą .
    Miło,że zabawa Ci się podoba ,więc mam nadzieję ,że nadal w niej pozostaniesz.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładanie tak jak Danusia rzekła, świeczuszki na czasie bo i truskaweczki jeszcze są. Fajny pomysł, jak już nie da się zjeść truskaweczek, zawsze można sobie zapalić ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna świeczusia. aż szkoda taką palić.

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczka piękna :) smakowicie wygląda...zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna świeczka, bardzo smakowita:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Soczysta świeczuszka,taka do schrupania :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł - świeczka wygląda bardzo ładnie i kojarzy się z latem! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super świeca .. fajny truskawkowy motyw . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. a przynajmniej do momentu..,aż sie spali ;-D
    uwielbiam truskawki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczna świeczuszka :D Mniam ... uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna świeczka i taka owocowa, warto było zatrzymać truskawki na dłużej. Bardzo na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam truskawki w każdym wydaniu! Super świeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i smakowita;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskawki przez cały rok to by dopiero było fantastycznie... :)
    Śliczna świeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ale teraz to świeczka już tylko do patrzenia, a nie do palenia :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie świeczuszki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię a jeszcze truskawkowe to już wogóle mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna świeca:) aż chciało by się ją skosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne świeczki, będą piękna ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo i apetycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda że już po sezonie ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!