29.12.2019

wymianka świąteczna

Dziewczyny mnie skusiły i zapisałam się na wymiankę :)


moją parą była Krysia dla której wysłałam słodkie pierniczki w ozdobnym słoiczku, zawieszki szydełkowe i karteczkę :):):)


a to przyleciało do mnie od Krysi ;) słodka szyszka-krasnal prawda ??? bardzo mi się też podoba krasnalowy duet karteczka z czekoladownikiem :) DZIĘKUJĘ KRYSIU !!! :)


I Wam Dziewczyny, pomysłodawczynie też dziękuję ;)

Pozdrawiam Was niedzielnie, rzadko piszę posty w niedzielę, chyba nawet wcale ale dzisiaj robię wyjątek bo się nie wyrobię do końca grudnia ze wszystkim. Ściskam !!!

14 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka !
    Obie paczuszki naprawdę pięknie prezentują.
    Pozdrowienia serdeczne :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła wymianka. Fajnie dawać i dostawać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za śliczności wymiankowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, bardzo Ci dziękuję za paczuchę! Szydełkowe gwiazdki pięknie się prezentują u mnie w domu na choince :)natomiast bombeczka - karteczka trafiła na taką choinkę z patyków, która wisi na klatce schodowej i co roku dodawane są do niej prace zrobione ręcznie :) pierniczki były pyszne :) słoiczek jest rewelacyjny, w przyszłym roku spróbuję i ja zrobić, może mi wyjdzie :)
    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze Krysiu ze przesyłka moja przypadła Ci do gustu i ze Cie cieszy :) miłe to bardzo i cieszy serducho :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!