7.06.2018

wielkanocne kartkowanie-czerwiec

u Magdy kolejny pomysł na wielkanocne karteczki, tym razem BAZIE


i u mnie proste karteczki w uroczymi grafikami....



Co mam więcej dodać, lubię baziowy motyw, bazie jako roślinki też... jak byłam dzieckiem wsadziłam sobie jedną kotkę z bazi do nosa... ona napęczniała... ale na szczęście mama chirurg wyciągnęła ją pęsetą. Ale pamiętam ból nosa do teraz :):):) nie polecam !


miło mi się tworzyło te karteczki i tak jeszcze zapachniało wiosną ;)
pozdrawiam !!!






26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hihi, po prostu za jednym zamachem, no dwoma kleje ile sie da:)

      Usuń
  2. Faktycznie wiosennie, śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miałaś przygodę w dzieciństwie, nie zazdroszczę :) A karteczki super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki śliczne, ale się uśmiałam z twojej historii o bazich kotkach. Pozdrawiam serdecznie





    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, cudne karteczki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Agatko taką prostotę, ale to już wiesz:-) A co do przygody jak widać chłonęłaś wiosnę dosłownie:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Taaa:) chlapnęłam :)
      Tak prostaczki tworzysz sliczne wiec i jak próbuje swoich sił :)

      Usuń
  7. Agatko! Super karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz tempo niesamowite, świetne baziowe kartki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, karteczki są przeurocze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, takie delikatne, a grafiki skąd?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!