12.03.2019

kartki BN- marzec 2019

W tym miesiącu u Uli mamy za zadanie zrobić kartki bombki.


U mnie powstały kolejne kartko-zawieszki... bardzo przyjemnie mi się je kleiło.... 




Każda z bombek jest na bazie z tekturowej okładki od bloku a do tego mają gdzie nie gdzie sznurek więc myślę, że jak najbardziej są konopne i nadają się również do zabawy u Reni :)


Gdy ja kleiłam swoje bombki dzieciarnia również twórczo spędzała czas... Teresia kursowała pomiędzy nami a starszyzna była mocno zajęta. Uwielbiam patrzeć jak działają wspólnie ;)


Tym moim zimowy nieco, w zupełnie innym klimacie, który teraz nam towarzyszy postem przesyłam Wam moc pozdrowień i uścisków z malowniczej wsi na ziemi lubuskiej :) papa !!!

42 komentarze:

  1. Prześliczne zawieszki! Bardzo inspirująca fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajne karteczki.
    Tak, współdziałanie rodzeństwa to jeden z najpiękniejszych widoków. W każdym wieku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Twoje bombeczki,myślałam że to gotowa baza .Fajnie wykorzystałaś tekturkę.
    Dzieciarnia twórczo zapracowana -super !
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe i bardzo piękne te Twoje kartko bombki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Agatko Twoje bombki . Świetny szablon zrobiłaś. A na Twoje dzieciaki w trakcie pracy i ja lubię popatrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bombeczki,bardzo pomysłowe :)
    Dzieci również wspaniale się bawią.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace :) jak Cię tu odwiedzam to zawsze sobie myślę, ze to nie Twój blog, tylko WASZ :)Cała Twoja rodzinka go tworzy :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja Agnieszko ! :) dzieki za ciekawe spostrzeżenia !:)

      Usuń
  8. ha, chyba rozgryzłam i mam już patent na komentarze;D
    Agatko śliczne kartko zawieszki i na pewno Twoje pociechy równie piękne prace poczynili, a że jeszcze się przy tym dobrze bawią to najlepsza rekomendacja rękodzieła:)

    Buziaki przesyłam i dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, piękne są te kartki - bombki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Agatko wyszło :) świetnie operujesz nożyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sówka mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki zawieszki-bombeczki piękne i zapewne wspaniale się będą prezentowały jako dekoracja świąteczna.
    Widok zajętej pracą twórczą gromadki wspaniały,nie ma to jak razem wspólnie spędzać czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórcza rodzinka :) :) :)
    Ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne, ale ta z ptaszkiem na gałęzi najbardziej mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zawieszki! Aż serce rośnie na widok Twoich dzieciaczków spędzających inaczej czas niż tylko przed komputerem. Takie manualne prace mają wielki wpływ na naukę.Niestety, teraz obserwuję że dzieci nie potrafią nawet trzymać nożyczek, a tym bardziej wyciąć coś ładnie.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko sie z domu wynosi a gdy rodzice nie maja czasu czy moze checi zeby byc z dziecmi to wychodzi roznie .... Dzieki za ciepłe słowa :)

      Usuń
  17. Cóż za precyzja wycinania! Świetne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne bombeczki,idealnie wycięte :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne bombeczki !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!