19.03.2020

zrobione z mamą- malujemy

Dziewczyny w KTM w tym miesiącu zarzuciły temat malowania (farbami, kredkami, flamastrami...)


A to nasze prace plastyczne:
Pawła, łąka z kordonkiem, bocian kredkami namalowany, jeziorko z żabą farbami i kredkowe niebo, do tego motylki, kwiatki i pszczoły z papieru...


Wiosenne widoki Jasia, fragmenty obrazków wycięte z widokówek, domalowana reszta farbami.


Wiosenne panie Teresi i Zosi



oraz Karola bukiet z papierowej wikliny. Jestem pod wrażeniem jak szybko łapie to co mu pokazuję jak się skręca. Rurek jeszcze dobrze nie potrafi skręcić więc ja je przygotowuję ale myślę, że to kwestia czasu. Ja jestem zachwycona, nie mówiąc o dumnym Karolu :)


praca Karola zdobyła wyróżnienie TU

A poniżej pacynka Pawła z tektury i papieru.... 


 I nasze przeróżne kolorowanki


Poniżej Jasia nowy czołg i armia


A tu zwierzyniec Jasia z palsteliny, jeżozwierz


i stado owieczek, mama owca, tata baran i dzieci, prawie jak nasza rodzinka,
 tylko dzieci trochę za mało :) hehe :)


Chłopcy robią takich rycerzy, najpierw rysują pana, zbroje i potem wycinają i sklejają... :)





 Uszyłam na prośbę Zosi, takie nosidełko dla lalek, miały jedno od kogoś ale wiecznie się o nie sprzeczały, teraz są dwa, materiał wybrała Zosia ;) Marzenko- jeszcze raz za niego dzięki !





a na koniec kilka kadrów z naszych wspólnych zabaw

Tu Wercia byłą ogniskiem, ale potem ognisko uciekło :)






A no i nasze nowe przychówki, dosłownie zdjęcia gorące, sprzed chwili, przepraszam, ze z bracholem ale krowa jeszcze nie nadaje się do pokazywania, to dwaj bracia :) a tata czekał na jałówkę


i nasza lutowa wygrana :)


dzieje się u nas sporo, no tak to jest na wsi i przy takiej gromadce :) ślemy uśmiechy i dziękujemy ekipie KTM za kolejny miesiąc wspólnej zabawy ! papa:)

32 komentarze:

  1. Nie wiem skad masz ta nadludzką siłe dla tej całej gromadki i zawsze na tych zdjęciach wszyscy tacy radosni. Matka Polka się przy Tobie chowa. I jeszcze trzeba udźwignąć cała gospodarke. Przy Tobie zawsze czuje sie taka leniwa. Usciski dla Was i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee no Agus przesadzasz a to ja jestem ogrodnikiem :) a dzieci sa wesołe ale smutne chwile tez maja..

      Usuń
  2. Ale się u Was dzieje, na nudę nie narzekacie. Zdolne dzieciaki i bardzo pomysłowa mama . Gratuluję nagrody jak najbardziej zasłużona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie u Was jak zawsze... jesteś niesamowita Agatko, że masz tyle siły i pomysłów! ♥ Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, od razu poprawia mi się humor, gdy do Was zaglądam. Piękne są te prace plastyczne, a rycerze przypominają mi papierowe lalki z dzieciństwa, którym robiłam setki ubranek.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja tez szylam ubranka swoim lalom:) dzieki Gosiu :)

      Usuń
  5. Co za uzdolniona rodzinka. Bukiet wspaniały. .zwszystkie prace cudowne. Jestescie Wielcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się bawicie. Brakuje mi słów żeby to opisać. Tyle wszystkiego. Jak zawsze uśmiechnięci. Twoje dzieci mają wspaniałą mamę i dziecinstwo, którego napewno nie zapomną. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Sylwio za tyle ciepłych slow. Dziekuje !

      Usuń
  7. Niesamowicie wiele się u Was dzieje i powstają prawdziwe śliczności, a najbardziej urzekły mnie prace plastyczne z pierwszej części posta. Gratuluję Wam wygranej i ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko wspaniała masz Rodzinę.
    Uśmiecham się ciągle jak patrzę na Was.😊
    Te wszystkie zabawy i dzieła Dzieci cudowne. Gratuluję wygranej.
    Bardzo mi miło, że materiał się przydał niech służy.
    Agatko przychówek okazały.
    Pozdrawiam serdecznie Was Wszystkich i trzymajcie się zdrowo.🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam Marzenko ze tu zaglądasz i dzieki za ciepłe słowa !

      Usuń
  9. Aż zadyszki można dostać od oglądania. :D Jak cudownie ,że tyle się u Was dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niesamowici. Nie narzekacie chyba na nudę, bo dzieje się u Was tyle, że chyba czasu na sen brakuje :) Gratuluję Karolkowi wyróżnienia i całej gromadce wygranej. Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Was to radosna rodzinka 😊 Wspaniała z Ciebie mama, że tak dbasz o całą swoją gromadkę. Zabawy przednie, a dzieci to sami artyści! Tacy pomysłowi... Indianie przy ognisku to mój faworyt :D Pozdrawiam cieplutko, zdrowia i dużo słońca Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem jestem pod wrażeniem, niezwykle kreatywna z Was ekipa :) Świetne jest to indywidualne podejście, możesz kiedyś przygotować dla nas zgadywankę: dopasuj dziecko do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dobre dobre:) bede pamietac Izo, dzieki za podpowiedz :)

      Usuń
  13. Ho ho! Jak zawsze jest co podziwiać! Pomysłowość dzieci jest obłędna a to wszystko dzięki Tobie!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko tyle sie u Was dzieje, że podziwiam Cie nieustannie.
    Gratulacje dla Karola, ale i prace Jasia też piękne i też należą sie gratulacje:) Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ u Was się dzieje świetnie podoba mi się bardzo ta różnorodność :-):-) i pracę bardzo urocze i pomysłowe . Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. U was zawsze tyle się dzieje! Aż miło się ogląda<3 dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!