9.10.2019

z motywem jabłek

Do przechowania jesiennych przetworów, w tym przypadku do wina z jabłek, tzw. jabola... :) u nas w tym roku jabłek jak na lekarstwo więc tylko do przegryzienia, za to zeszłego roku gałęzie się uginały i jabola jest pod dostatkiem, wszystko robiliśmy ze spadów, żeby je wykorzystać, w beczce takiej jak do kiszenia kapusty tylko z dziurką w wieczku, żeby włożyć rurkę aby wino pracowało.... PYCHA !!!


Słoików z przetworami nie ozdabiam, bo i tak chowam je w wilgotnej piwnicy, moja praca poszłaby na marne.... więc zrobiłam pojemnik na butelkę z winem :) Moją pracę podsyłam na wyzwanie TU.




I jak Wam się podoba ? Mnie bardzo, taka sympatyczna ta serwetka :) uściski przesyłam !!!

33 komentarze:

  1. Mi się Agatko bardzo podoba, śliczne to opakowanie zrobiłas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to od Ciebie ten pojemniczek Lidziu:) dziekuje !

      Usuń
    2. Wiedziałam komu je dać, bo super je wykorzystasz :)

      Usuń
    3. Hehe naprawdę sprawiły mi radochę 😊 Dzieki raz jeszcze 😘

      Usuń
  2. Sympatyczna serwetka ;-) Piękne opakowanie dla pysznego winka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemnik na wino to nic w porównaniu ze swojskim trunkiem :0 ) mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Winko własnej roboty plus pięknie ozdobiona skrzyneczka to wspaniały prezent :)
    Pozdrowionka 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełko, idealnie dobrane do zawartości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skrzyneczka na przednie winko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna skrzyneczka, idealna na domowe winko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry pomysł. Domowy produkt pięknie opakowany, serwetka dobrana "w punkt".

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to, jak swoje zapasy :) Ja w tym roku obok soków pierwszy raz kapustę kisiłam. Mniam!
    Twoja skrzyneczka wyszła bosko! Cudowne jabłuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kapusta kiszona jest super a woda/sok z niej jaka dobre👍

      Usuń
  10. Agatko świetna jest ta skrzyneczka w jabłuszka , a takiego "jabola" to ja bym wypiła jak nic, lubię domowe winka :-).
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja skrzyneczka, Agato. Nigdy nie piłam domowej roboty winka z jabłek. Wśród znajomych czy rodziny robiło się różne naleweczki lub zazwyczaj wiśniowe winka, ciekawa jestem smaku takiego jabłkowego trunku :-).
    Dziękuję za udział w wyzwaniu zarówno w swoim imieniu, jak i jako DT Monika
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny komplet!
    Pyszne wino zapakowane w cudną skrzynkę!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jabola lepiej chyba cydr brzmi?! Ale ja się nieznam. Wina nigdy nie pędziłam a skrzyneczka rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna skrzyneczka! Bardzo podoba mi się ten wzorek. Winko w takim opakowaniu z pewnością zachwyci każdego. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY - życze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie, DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyszło to pudełko, piękne opakowanie na wino. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!