25.04.2017

święta na okrągło-kwiecień

i to taki kwiecień plecień- bo przeplata... jak za naszymi oknami ;)
U Inki inspiracja takim oto banerkiem i u mnie 3 bardzo podobne karteczki, prawie trojaczkowe.




 Po lewej u góry z czerwonymi poinsecjami, poszło szybko bo te białe listki od którejś z Was dostałam i były już wycięte, ta po prawej już w wolniejszym tempie powstawała bo listki wycinałam ręcznie a to takie maleństwa.... a ta na dole była zainspisowana kolorami z banerka, poinsecje w nienaturalnym kremowym kolorze.... :)


Zabawa fajna, dzięki :)


22 komentarze:

  1. Zabawa fajna, a karteczki jak zwykle superowe! pozdrawiam ciepluteńko! ps wczoraj dotarła karteczka - dziękuję z całego serducha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale spóźniona!!! Dzieki Madziu za ciepłe słowa:)

      Usuń
  2. Super Ci poszło , , fajne kartki powstały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki - planuję się dołączyć do zabawy u Inki, żeby mi kartek na Gwiazdkę nie zabrakło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne trojaczki, Agatko.
    Buziam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A u Ciebie Agatko, jak zwykle więcej niż jedna świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Cudowne wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cię Bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki bardzo mi się podobają. Są śliczne.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Się Pani nawycinała! pracuś! Ale za to takich wianków nikt nie powtórzy ;) są jedyne, a płatki kremowe ja miałam, rok temu, choć jednak czerwone, tradycyjne, są dla mnie jednak najpiękniejsze :) i chyba ta kartka z czerwonymi właśnie wpadła mi w oko pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!