26.05.2017

kartki przez cały rok-maj

u Ani w zabawie projektantką majową jest Nawanna. Wymyśliła dla nas sympatyczne tematy.


okolicznościowo-nuty. I przy okazji najlepsze zyczenia dla wszystkich wspaniałych Mam! 






Wielkanocnie- baranek





Bożonarodzeniowo- bombka


i komunijnej nie robiłam bo nie było takiej potrzeby :)

A relacja z festynu, jeśli chodzi o zdjęcia jest TU. Ze swojej strony mogę tylko napisać, że pogoda wytrzymała i nie padało, mimo, że cały dzień był pochmurny. Ludziska się przewijali, chociaż jakichś wielkich tłumów nie było. Jednak cały czas ktoś był na placu boju. Pozytywnie zaskoczyły mnie licytacje, zwłaszcza, że jeden Pan nam dostarczył nieplanowane rzeczy na ten cel. Sama wylicytowałam tort a mąż krzesełko zrobione przez pana z Białkowa... Przy okazji stoisko miała nasza rodzinka grzybiarzy z Szamotuł, dostaliśmy od Nich także zestawy do licytacji a jako rodzinka skrzyneczkę fajnych słoiczków, m.in. takich jak te poniżej. Poza tym było to fantastyczne spotkanie rodzinne ! Kolejna impreza w Białkowie w lipcu... :)



I to by było na tyle, jeśli chodzi o ten tydzień :)
ściskam słonecznie i życzę wszystkim pogodnego i wesołego weekendu !!!


26 komentarzy:

  1. Super kartki , te dla mam najładniejsze :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurtowo i ślicznie Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Wszystkie karteczki są przepiękne, Festyn widać był udany - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki sa śliczne i ile ich już masz.
    Gratuluję też udanej imperezy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurcik jak zwykle udany, też dla mamy zrobiłam nutki:-) Takie lokalne imprezy to bardzo fajny zwyczaj, mam wrażenie, że kiedyś ludzie częściej i chętniej spotykali się w taki sposób, teraz jakoś wszyscy bardziej zamknięci na ludzi, cóż czasy się zmieniają ;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tez to widze ze ludzie mało sie ze sobą spotykają... Ale warto probowac to zmieniać :)

      Usuń
  6. Wspaniałe karteczki, Agatko. Fajnie, że festyn się udał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, zaczynam mieć kompleksy, że ja 4 kartek jeszcze nie zrobiłam, a u Ciebie taki piękny hurcik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam Kochana , nie przesadzaj! Od tego sa ogrodnicy:):);)

      Usuń
  8. Pracowita mróweczka z Ciebie. Ilość kartek powalająca, a do tego wszystkie piekne! Dziękuję Ci za wspólną zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko zgubiłam się w liczeniu tych Twoich kartek :-)Jesteś niesamowita z ta hurtownią:-). Wszystkie są super, ale chyba nutki najbardziej mi sie spodobały, a z ostatniego baranka sie uśmiałam :-).
    Dziękuje Ci za udział w zabawie . Fotki z imprezy sobie obejrzałam , poznałam Twojego tatę , ale Ciebie nie znalazłam.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, mnie niestety nie uwiecznili ...jestem mało ważna;) ale była tam tez gdzieś moja Mamuska :) dzieki Aniu za obszerny jak zawsze komentarz i sciskam !

      Usuń
  10. I znów niezły hurcik, sliczne te kartki z nutkami :)
    I bardzo fajnie, że festyn Wam się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy czasem Agatko nie widać Cię kawałek na zdjęciu z loterią fantową? :)

      Usuń
  11. Śliczny hurcik karteczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ilością karteczek to chyba nikt ciebie nie pobije, gratuluję takiej pokaźnej liczby:) Zapewne ich nie braknie i będą już gotowe na czas:)
    Lubię takie festyny, fajnie było pooglądać sobie zdjęcia:) Piękną grawerowaną deseczkę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Tino za obszerny i miły komentarz:)

      Usuń
  13. Śliczne karteczki i w jakiej ilości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!