15.06.2018

bombkujemy- czerwiec, resztki i choinka

Wczorajszą zagadkę co do owoców jako pierwsza odgadła Małgosia, której serdecznie gratuluje i dla której przygotuje jakąś niespodziankę, tylko Gosiu proszę o cierpliwość :) to były owoce świdośliwy.

A dzisiaj pora na kolejną odsłonę hafcików do Agnieszki na zabawie w haftowane zawieszki.


U mnie czerwiec na fioletowo. Jakoś zdominował mnie ten kolor...  jak wpadła mi cieniowana mulina to pewnie nie odłożę jej póki jej nie zużyję.... i tak, najpierw obowiązkowe bombeczki :)





i dodatkowy hafcik, którym w czerwcu są urocze sanie z prezentami:


Tylko sanie mają oprawę srebrną, reszta fioletową. Oprawa wykonana z tektury falistej metalicznej.


Cieszę się, że w tym miesiącu przypilnowałam się, żeby zdążyć na czas :) 
no i dzięki Aga za fajne wzory!

a no i jeszcze do Kasi i Moniki podsyłam zawieszki :)


pozdrawiam i słonecznego weekendu wszystkim życzę !





28 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Małgosi, ja bym nie zgadła, nie znam tego owocu :) Agaciu piekne haciki bombkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie Agatko poradziłaś. Bardzo lubię tą cieniowana mulinę, hafciki wyszły extra. Ja w tym miesiącu nieco spóźniona jestem z bombkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie szukałam ich dzisiaj u Ciebie na blogu ale znalazłam co innego :)

      Usuń
  3. Jestem zaskoczona jak dobrze wygląda ten fiolecik w gwiazdkowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieniowana mulina wciąga jak narkotyk :).
    Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, jakie śliczne te bombeczki.
    Cieszę się, że udało mi się rozpoznać świdośliwę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Przeurocze hafciki i Cudowne zawieszki, Fiolet mnie zauroczył - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna będzie Twoja choinka w tym roku a produkcja zawieszek doskonale się ma.Gratuluję zdobywczyni nagrody. Nabrałam ochoty na posadzenie tej rośliny i właśnie szukam miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to owocnego sadzenia i zbiorów owoców w przyszłości Marysiu :)

      Usuń
  8. Pierwsze słysze tak nazwę owoców, brawo dla Gosi :)
    Kolejne super zawieszki sobie zrobiłaś Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie monochromatyczne wzory, a jasny fiolet to ponoć kolor sezonu:-)A swoja drogą to chyba na dobre wsiąkłam w blogowe zwyczaje bo bobki w czerwcu przestały mnie dziwić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście bombki a nie bobki, bobki to by mnie jednak zdziwiły:-D

      Usuń
  10. Agatko super hafciki. Podobają mi się szyte cieniowaną muliną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądają Twoje bombki w fiolecie:))i na tej falistej tekturce:))super

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje bombki super się prezentują :).
    Już nie pamiętam kiedy haftowałam muliną cieniowaną ...

    Zawieszki będą się pięknie błyszczeć na choince :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne bombki stworzyłaś :)
    I w moim ulubionym kolorze ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!