17.04.2020

cięcie, gięcie- odc. 16

Skoro już karteczki wręczone to mogę je pokazać :)
A to wszystko za sprawą EWY i jej kolejnej fajnej formy karteczki :)


Oto kilka karteczek urodzinowych :) nie ma co się rozpisywać, tylko możecie podziwiać :)






Forma całkiem sympatyczna, bo daje dużo możliwości zmian, można kombinować co tam w głowie powstanie :) Ja jestem zadowolona z tych moich poczynań :) i mam nadzieję że obdarowani też zadowoleni :) pozdrowionka ślę i życzę miłego weekendu !

A i jeszcze dziękuję Marzence za przesyłkę urodzinową dla mnie i dla naszych dzieci :)


26 komentarzy:

  1. Oh, w końcu się doczekałam i mogę podlinkować te Twoje piękne składaczki :-)Moje faworytki, to muzyczna i ta pierwsza :-) Świetnie powyginałaś formę :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa:) doczekałam sie Ewo :) popatrz a myslalam ze tapicerowana nie wyszła mi za bardzo ... Fajnie ze jest ok:) dzieki Ewo raz jeszxze za swietna zabawę :)

      Usuń
  2. Ale super karteczki, co jedna to fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przestrzenne są ciekawe zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzyni rękodzieła ,czego jeszcze nie potrafisz. Zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. Nasza oczywiście najlepsza. 🤣

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są wszystkie, Agatko.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko prześliczne kartki szczególnie podoba mi się z Psim Patrolem bardzo radosna i kolorowa.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko ale poszalałaś z tymi kartkami WOW !! Cudne są wszystkie mnie sie bardzo podobają . Pomysłowe i takie radosny i kolorowe. Gratuluje prezenciku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Imponująca ilość :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pocięłaś, pogięłaś i ozdobiłaś. Powstały bardzo radosne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto masz motorek w rekach, albo skrzaty pochowane po kątach- Twoje prace, a właściwie ich ilość, zawsze mnie zawstydzają.
    Podziwiam niezmiennie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ,kolorowe itakie pozytywne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!