8.03.2016

marzec- kokardka

W zabawie u Uli w marcu królować miała kokardka... może nie być punktem głównym ale miała po prostu być obecna w jakiejkolwiek formie na karteczce ;) hehe





U mnie w formie wyciętej... Wczoraj przysiadłam i wykonałam kilkanaście różnych karteczek właśnie takich wycinanych... skąd pomysł ? mh.... jakoś tak sam wpadł do głowy no a jak usiadłam to wycinanek nie było końca, co mnie cieszy OGROMNIE !!! Ilość karteczek rośnie, do świąt Bożego Narodzenia jeszcze sporo więc uśmiech na gębie jest że będzie czym obdarować najbliższych !

a poniżej wygrana candy u Asi-DZIĘKI !!!



I najlepsze życzonka z okazji Dnia Kobiet dla Was Dziewczyny !!!
patrzcie i czekajcie z niecierpliwością na lato i... słoneczniki..... :)


4 komentarze:

  1. Ja się poddaję, albo ja mam takie zaległości, albo Ty masz jakiś motorek który Cię napędza. Kiedy Ty Agatko zdążyłaś to wszystko zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!