6.05.2019

SAL z Coricamo cz.2

w KTM druga odsłona SALu u mnie z lekkim opóźnieniem spowodowanym choróbskiem, dopadła nas wszystkich jelitówka, tylko najstarszy syn Karol ocalał, twierdzi, że dlatego, że w nocy spał przy ścianie, daleko od zarazków ;):):) może coś w tym jest hehe ;)


U mnie kolejny obrazek, tym razem smoczek przytulający kocyk, jak na banerku zabawy.




Póki co taka surowa wersja, jeszcze bez zastosowania ale pewnie wkrótce coś wymyślę z jego udziałem :) Kolory dobierałam sama, nie wszystkie widzę, że są dobrze dobrane ale co tam, zabawa była bardzo przyjemna :) i efekt sympatyczny :)

serdecznie Was pozdrawiam i ściskam !!!

32 komentarze:

  1. Agatko smoczek jest przesłodki a kolorki idealnie dobra łaś. Cudowny hafcik.
    Zdrówka dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu:) wychodzimy na prosta na szczęście bo to jest straszne dziadostwo taka jelitówka !:(

      Usuń
  2. Jaki słodki! Mnie się dobór kolorów podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity słodziak.:) Bardzo ładnie dobrałaś kolory Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! Jak on mi się podoba! Na razie walczę z innym haftem na normalnej kanwie, ale jak się z nim uporam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft, uroczy :-) Nadal się zastanawiam, kiedy Ty to wszystko robisz, chyba jakieś Krasnoludki Ci pomagają :-) Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft,dużo zdrówka dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i taki soczyście kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy smok :) Bardzo podoba mi się Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak z tego smoczka.
    Oj, współczuję jelitówki, Agatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... muszę zapamiętać opinię Twojego syna i sypiać tylko przy ścianie! Może i inne choróbska odstraszę ;-)
    Smoczuś słodki :-)
    Zdrówka dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy!
      Niestety i jego przed chwila dopadło 😁

      Usuń
  11. Pięknie wygląda Twój smoczek. Fajnie dobrałaś kolorki, mega mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten smoczek jest, też już go w końcu skończyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Smokuś jest genialny, jak dla mnie kolorystyka i w ykonanie perfekcyjne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt naprawdę bardzo SYMPATYCZNY :)
    Podziwiam tych, co potrafią "xxx" :) :) :)
    Ciekawa jestem gdzie użyjesz smoczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!