10.09.2019

kobiałka

w KTM wyzwanie pod tytułem: "coś praktycznego"


U mnie co chwilę różnorodne praktyczne zastosowanie artystycznie ozdobionych przedmiotów, którym daję "drugie" życie ale tym razem padło na kobiałkę :)






Pomalowałam ją najpierw na biało, potem przykleiłam wybraną serwetkę i dobrałam farby tam gdzie były puste miejsca bez serwetki. Kobiałkę można wykorzystać do ziół, pomidorów, malin, truskawek czy kwiatków, zależy co kto lubi... :) 




I jak Wam się podoba ???
Mam kolejne na warsztacie więc szykujcie się bo Was nimi zasypię ;) Pozdrawiam ciepło !!!


22 komentarze:

  1. Agatko masz głowę pełną pomysłów :).

    Kobiałka po przerobieniu wygląda bardzo fajnie :).

    Agatko jeśli chodzi o wzorek na słoik, to wysłałam Ci go już dwa razy ...
    26 sierpnia i 4 września. Dziś wysłałam trzeci raz. Może sprawdź czy nie kieruje moich wiadomości jako spam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne to z tym wzorkiem ostatnie bez problemu dochodziły 😔😁
      I dzieki za cierpliwosc do mnie i ciepłe słowa 😊

      Usuń
  2. fajnie ozdobiłaś łubiankę! efektownie wygląda z wrzoścami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzosy świetnie w niej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglada :) też jedną latem zaczęłam, ale utknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, super wygląda teraz kobiałka (u mnie mówi się na nią "łubianka"). Ty z każdego przedmiotu potrafisz wyczarować cuda.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki! Regionalne "inności":) Polska to piękny kraj !:)

      Usuń
  6. Pomysłowo zrobione i na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda z tymi wrzosami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, masz głowę pełną pomysłów, super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na ozdobienie (u mnie też) łubianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna praca, i może mieć wiele zastosowań. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!