28.02.2020

zrobione z mamą- zwierzęta

Kolejny miesiąc wspólnej zabawy z KTM się kończy. Tym razem Dziewczyny 
zaproponowały nam temat: zwierzęta z recyklingu :)


U nas jak zawsze dużo twórczego czasu, który mnóstwo bałaganu robi 
i ciekawe prace, także zwierzęta :)


Powstały malarskie twory...


wspólne malowanie morsa :)


Jak widać po artystach każdy ma swój "konik" :)



Bawiliśmy się w malowanie węża na takie kolory jakie wykulamy kostką. Do każdej liczby na kostce od 1 do 6 wybraliśmy kolory, malowanie konkretnym kolorem jaki wskazała kostka :)
 i dzieciarnia fajnie się bawiła :)




Poza farbami, dzieci uwielbiają wszelkiego rodzaju masami. Tym razem rządziła ciastolina.



i zwierzęce twory




poza tym postaci star wars z kuleczek do prasowania...


i nasza perełka, papierowa wiklina, z odzysku z gazet, spód to kartoniki z kartonów niepotrzebnych.




Zobaczcie jakiego krasnoludka do "pomocy" mieliśmy :)


Jasia koszyk wyszedł tak:


Postanowił, jako żołnierz, że postawi na zielony kolor i stworzy żółwia. Skorupa wykonana z wytłaczanki do jajek, która nam pękła przy używaniu.





Zobaczcie jakie fajne karbowane nogi ma żółw i te słodkie oczka ;)


A tu koszyk Karola, na żywo bardziej dokładny, staranniejszy.



A z niego powstał koszyk słonik :)



 

Oczy mają ruchome gałki oczne :)


I na końcu mój koszyczek-motylek, wykonany dla dziewczynek na gumki i spinki do włosów.



 Koszyczki chłopców jeszcze nie mają przeznaczenia ale mogą posłużyć, np. jako pojemniczki na kredki :) Takich pojemników, nigdy za wiele :)


Nasze koszyczki podsyłam też do Reni na lutowy odcinek zabawy, 
gdzie miały właśnie królować koszyki :




Szczerze przyznam, że zabawę mięliśmy przednią dzięki chłopcom zmobilizowałam się i ja, mam w planach kolejny koszyczek, zamówiony dzisiaj więc trzeba będzie się wziąć do roboty. Rurki w  wolnych chwilach skręcam ale wiecie jak to jest przy maluchach, chcą ze mną, nie wychodzi im, nerwy.... Zatem dziękuję za kolejny czas ciekawej zabawy i dzięki za inspiracje !
Udanego, słonecznego weekendu życzymy z ferajną :)


30 komentarzy:

  1. Macie bardzo pracowite dni- podziwiam chęci i zapał:)
    Przepiękne koszyczki przygotowaliście i słonik z żółwiem mnie osobiście zachwyciły, trzeba mieć wyobraźnie ;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe artystyczne warsztaty Agatko. Ich uczestnicy utalentowani wielce i bardzo pracowici.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko już nie raz mnie zadziwiłaś swoimi pomysłami i zajęciami dla dzieci. Ale dzisiejsza papierowa wiklina powaliła mnie na kolana, tym bardziej że jeszcze pamiętam swoje początki w tej dziedzinie. Doskonały pomysł i super wykonie chłopców, a przerobienie na zwierzątka genialne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe miło miło Aniu sie czyta takie słowa:) dzieki wielkie !!!:)

      Usuń
  4. Pracowita Mama, pracowite dzieci, pracowita rodzinka... :)
    Brawo WY! :)
    Wspaniałości wyszły z tej pracy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak do Ciebie zaglądam to zawsze mam wrażenie, ze ja strasznie leniwa jestem. Naprawdę nie wiem jak to ogarniasz, jesteś supermamą !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz Aga?! Jestes baaardzo pracowita a u nas po prostu jest wszystko razy 6😂

      Usuń
  6. Ewciu, świetny zwierzyniec u Was powstał. A zwierzaki - koszyczki są rewelacyjne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dech zapiera.Brak słów
    Takie dzieciaczki a jak pięknie plotą wikliny. Czapki z głów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niezwykle pomysłową mamą :-) Genialne są wszystkie prace ale papierowa wiklina w wykonaniu chłopców przyćmiła wszystko :-)
    serdeczności dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaki fajny kolorowy wężyk tam się tworzył i piękności wiklinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobały mi się obrazki oraz tworki z ciastoliny i koralików :), ale przy wiklinie to naprawdę wymiękłam - niesamowite prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super robota. Wiklina chyba przebija wszystkie prace. Pomysł przerobienia koszyczków na zwierzątka jest super. Teresa i Zosia takie skupione na malowaniu farbami są. Ale i prasowanki koralikowe wyszły ekstra. No organizacja zadań świetna 👏💞🤩

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły i wykonanie!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne pomysły, a papierowa wiklina to genialny pomysł na stworzenie zwierzaków. Brawo! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście niesamowici, cała Wasza rodzinka. Super rzeczy zrobiłyście, a te koszyki sa świetne. Dzieci mają wyobraźnię, ja bym nie wpadła na żółwia czy słonia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!