16.07.2019

kartki BN- lipiec 2019

Ula w swojej zabawie, w której bawimy się różnymi formami,
na wakacje dała nam ciekawe zadanie. Szczegóły TU.


Już robiłam kiedyś taką kartkę, na pewno jedną pamiętam, czy było ich więcej nie wiem ale forma jest dość ciekawa i interesująca ;) w karteczkach wykorzystałam grafiki, które podarowała mi Agnieszka przy okazji realizacji mojego specjalnego zamówienia, 
no i są także pomalowane przez Agnieszkę, piękne prawda ???



Najlepsze jest to, że kartki te składają się na płasko :)


Druga świąteczna z mikołajem także od Agi, wykonałam ją dla przyjaciół moich rodziców, oni lubią coś "innego" wśród karteczek :)


 I świąteczny duet dla Uli:


Robiąc te karteczki miałam wielką ochotę na taką motylkową, wiem, że to nie temat zabawy Uli ale skoro jest w tym stylu to ją zamieszczam hehe... karteczka już u małej właścicielki :)



i także składa się na płasko :)


Dzięki Ulo za przypomnienie kolejnej fajnej formy karteczek :) pozdrowionka ślę :)

36 komentarzy:

  1. Są swietne, radosne,wesołe,

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I te święteczne i ta pełna motyli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko poradziłaś sobie świetnie wszystkie kartki pop up sa rewelacyjne . Ja ledwo jedną wymęczyłam, kompletnie nie miałam na nią pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie pomysły przyszły w trakcie realizacji;) czasem tak bywa Aniu :)

      Usuń
  4. Agatko, piękne pudełeczka zrobiłaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Widać, że Ci ta forma podpasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomite kartki Agatko, a najbardziej podoba mi się ta z gwiazdorkiem. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Zwłaszcza te świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A motylkowa to mi się chyba najbardziej podoba.
    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. każda wyjątkowa i ma to coś w sobie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Bardzo piękne kartki! Ta z Mikołajem wchodzącym do komina podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałę karteczki Agatko :) Mikołajowa z tymi prezntami bardzo pozmysłowa :) Motylkowa nie w temacie BN, ale za to jaka pięna :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!