29.11.2019

SAL- słoiki bożonarodzeniowe

W tym miesiącu trochę spóźniona ale przesyłam ostatni słoik z SALu u Agnieszki.... Zleciał ten rok nie wiem kiedy.... a niedawno się zaczynał.


Ostatni słoiczek to skarpetuchy w nim zamknięte, dały mi trochę popalić, bo ja wyszywam na dość rzadkiej kanwie, jakiejś z zasobów mamy mojej koleżanki Karoliny. Dostałam więc chcę ją dobrze spożytkować.... Wyszywam trzema nitkami muliny żeby jako tako wyglądało, kontury dwiema, no i mulina bez numerów.... dobierałam sama. Słoiki mają prawie 11cm wysokości :)
Kontury robią mega robotę, bez nich byłoby okropnie!


Słoiczek podklejony pomarańczowym filcem


A tu mój cały słoikowy dorobek z tego roku :)  No przyznaję, że był jeszcze jeden w listopadzie ale nie z kolekcji :) no i nie z zabawy Agnieszki :) Generalnie cała ferajna powędruje do jednej z naszych zaprzyjaźnionych rodzin, żeby jak co roku upiększyć nimi choinkę.  


Agnieszko bardzo CI dziękuję za kolejny fajny rok wspólnego wyszywania, jestem bardzo zadowolona z tych słoiczków, gdybyś chciała i miała jeszcze inne i byłabyś chętna poprowadzić kolejną zabawę to ja się piszę ;):):) hehe.... choinka w takie słoiki na pewno będzie ciekawie wyglądać :)

Ostatnio mam sporo roboty, z którą czasowo muszę się zmieścić w pewnych ramach no a ja tego bardzo nie lubię, wolę sama sobie wszystko ustawiać. No ale jak mus to mus....Wierzę, że się ze wszystkim wyrobię. Pozdrawiam Was ciepło, mimo chłodu za oknem i życzę słonecznego weekendu :)

38 komentarzy:

  1. Prześliczne, a już wszystkie razem to naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslodkie te słoiczki. Obrazki wyszyte na nich wyglądają jak żywe. Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kolekcja. Fajnie ze zawisna na choince potrzebujących. Szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja Agatko i choć wszystkie słoiczki prześliczne bałwanek to mój faworyt.
    Super że Agnieszka wymyśliła taką motywującą zabawę.
    Agatko też lubię robić swoim tempem, ale czasem się nie da😊.
    Powodzenia w tworzeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja Marzenko wiec zakasam rękawy i działam 😁

      Usuń
  5. Fantastyczne te słoiczki :) u mnie dzisiaj pierniczki sie pieką :)nie wiem ile przetrwają, bo każdy pałaszuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz pierniczki?! Ale super! My tez w koncu musimy sie za nie zabrać 😊

      Usuń
  6. Ale masz Agatko fajny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te Twoje zawieszki! To dzięki konturom w tych małych hafcikach mogło się pojawić tyle detali :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troche się uzbierało tych słoiczków i tworzą świetny komplecik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, świetnie ten komplet słoiczków wygląda.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolekcja Agatko i jestem pewna, że Ty sobie z każdą robotą poradzisz jaka by nie była, bo kto jak nie Ty:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu. Z każdego kroczku do przodu sie ciesze :):):) dzieki za ciepłe słowa :)

      Usuń
  11. Piękny słoiczek :) niezła kolekcję ich masz

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna słoikowa kolekcja. Jest czym się chwalić i dom na Świeta stroić. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe te słoiczki Agatko :)
    Pozdrawiam Cię miło 😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko te słoiczki są śliczne a wszystkie razem będą cudnie wyglądać na choince.
    Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. I rok prawie przeminął. Ale jest co wspominać i czym się cieszyć :)
    Komplet słoiczków wygląda wspaniale ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny wspaniały słoiczek...cała kolekcja prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko trochę się pomęczyłaś ale było warto, bo słoik super się prezentuje :).

    Obdarowana rodzina na pewno bardzo się ucieszyła z takich zawieszek :).

    Agatko mam jeszcze jeden komplet słoików ale takie wiosenno-lenie :).
    Kuszą mnie na następny SAL ale w tym roku chcę/muszę pohaftować coś większego :).
    Ale na pewno kiedyś będzie zabawa z nimi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez duże hafty planuje w tym roku ale na słoiki kolejne jestem chętna :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!