3.02.2017

hardcorowy zawrót głowy 4

W tym tygodniu kochamy zajce i akcent w kolorze fuksji, a to wszystko u Ewy !
Po ostatnich perypetiach z babkami, mam nadzieję, że moje kicajce się nadadzą :)


U mnie zające wycięte z kolorowych papierów, oprawione w korale lub muchę, w zależności od płci, oraz akcent bardziej świąteczny w postaci jaj malowanych !






Z doładowanym słoiczkiem poniżej.
 A i zakupiłyśmy z Mamą zapas znaczków, nawet męża poprosiłam, żeby w najbliższym mieście też kupił ale panie mu powiedziały że znaczków z literką A nie mogą mu sprzedać, a dodam jeszcze, że był to styczeń... :( więc kiszka...ale mały zapasik jest!



Życzę wszystkim udanego weekendu, my jutro z dziećmi będziemy się bawić na balu przebierańców... Więc karnawałowego radosnego czasu i mnóstwa uśmiechu !!!


40 komentarzy:

  1. Bardzo udane, sympatyczne kicajce, jak zwykle w hurciku.
    Mam nadzieję, że będą fotki z balu.
    Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie też krzywo na poczcie patrzyły gdy poprosiłam o 30 znaczków z literką a- ale mi sprzedały w poniedziałek :))- na Wielkanoc starczy :DD
    Hurtowe zające u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Karteczki wszystkie są Urocze, Ale najbardziej podoba mi się ta z koszyczkiem - Pozdrawiam Cię Gorąco i Miłego jutro Balu

    OdpowiedzUsuń
  4. Baby na poczcie są wredne , nie ma takiego przepisu który by zabraniał sprzedaży takich znaczków. Wiem bo mam znajome Panie na poczcie . Pewnie jędze zostawiły sobie dla siebie.
    Agatko karteczki super i znów hurcik malutki.Podziwiam jak Ty sobie doskonale radzisz baz maszynki .. Jednak nozyczki to uniwersalne zajęcie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, nożyczki i ołówek to podstawa Aniu ale korzystam z tego wszystkiego z maszynek czym mnie obdarowujecie:) sciskam!

      Usuń
  5. U nas też przed zmianą cen nigdy nie sprzedają znaczków z literką A, niestety :( Agatko karteczki z zajączkami są urocze i znów mały hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przeciez nie jest to zakazane.... Dziwne, ta sama firma: poczta a w rożnych placówkach jest rożnie...

      Usuń
  6. Bardzo sympatyczne kicajkowe stadko, podobają mi się te kolorki, czuję wiosnę ;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkanoc u Ciebie widać pełną parą :) fajniutkie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko - ależ hurtowo i piękne u Ciebie:)
    Buziaki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki Agatko zrobiłaś :).

    A, to sprytna poczta. Pewnie za dużo ludzi wpadło na pomysł żeby kupić znaczki z literką "A".

    Mam nadzieję, że zabawa karnawałowa się udała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa bardzo fajna, dzieki Agnieszko za miłe słowa:)

      Usuń
  10. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak zmiana ceny od lutego, a kartki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, pomysłowe kartki. Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!