22.05.2019

bożonarodzeniowy SAL- cz. 3

Kolejna odsłony zabawy u Agnieszki. Trzeci słoik.


Tym razem pyszna babeczka w różowościach :) Wyszywało się przyjemnie, dość szybko :)


Powstała kolejna ciekawa zawieszka, chyba za dużą tasiemkę dałam, tzn. za szeroką ale zginie w gałązkach choinki więc przymykam oko :) A kontury wciąż robią niesamowitą robotę :)


 I jak?! Ja już widzę oczami wyobraźni wszystkie dziewięć słoików ;) super sprawa :)


 Agnieszko dzięki za ogarnianie zabawy no i czekam na kolejny wzór słoika :) 
Serdecznie pozdrawiam wszystkich mimo deszczu u nas dzieci i ja się nie nudzą :) PAPA!!!


22 komentarze:

  1. Przepiękna zawieszka ze smakowita babeczką :) oj bez konturów to by tu nie było widać co jest wyszyte

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstała kolejna piękna zawieszka Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te zawieszki, bardzo ładnie wyglądają 😍 Pozdrowiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszki, ślicznie wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra!
    Moje też będą wisieć na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zawieszka :) Ja daję szersze wstążki, żeby było mi łatwiej je ściągać z gałązek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko te zawieszki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Będzie świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te słoiczki a ten najnowszy jest wyjątkowo smakowity Agatko 😊
    Uściski zasyłam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy Twojej gromadce nie masz szans na nudę :).

    Podoba mi się kolor Twojego słoika :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!